Forum Discussion

zumo2016's avatar
zumo2016
Rising Newcomer
2 months ago

Account koppelen probleem

Ik heb een ultimate team account op mijn PlayStation waar ik vaak op speel. Ik wou graag op dat account op mijn Nintendo spelen maar toen ik het account ging koppelen kwam ik niet op het account waar ik op wou spelen. Ik heb toen gekeken op de wep app en toen had ik de optie om op mijn PlayStation account te spelen en op mijn Nintendo account te spelen. Maar ik wil graag op mijn Nintendo op mijn PlayStation account te spelen. Hoe kan ik die oplossen?

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi zumo2016,

Ik weet niet of ik helemaal het probleem snap. Als je wordt gevraagd op de webapp om tussen je PlayStation of Nintendo Switch account wilt spelen, dan lijkt het naar mij dat het account koppelen goed is gegaan. Maar ik denk dat ik weet waar het probleem zit; er is geen cross-progressie in FC 25. Dus als je in het verleden op PlayStation hebt gespeeld, en dan op een ander platform wilt spelen, dan kan je niet je PlayStation voortgang overzetten. Je PlayStation voortgang is er altijd als je weer op PlayStation speelt, maar als je op een ander paltform wilt spelen dan moet je daar opnieuw beginnen.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!45 PostsLatest Activity: 2 days ago