Forum Discussion

Shaetano's avatar
Shaetano
Seasoned Novice
6 days ago
Solved

Gift cards - Product code invalid

Hi,

purchased a couple of gift cards (@Carrefour, Belgium) with the intention of joining EA Pro Play for a year (so 120€ of gift cards), but when entering the code, it first gives confirmation it's a gift card, but on Confirming, it does give me that the code is invalid.  These are new cards, i have the confirmation they were activated (Yesterday!).

What can i do, who can i escalate this to?

• Shaetano's avatar
    Shaetano
    3 days ago

Hi,

vandaag hergeprobeerd, issue was opgelost, ik kon de kaarten activeren.

Oplossing: wachten 😅 (in mijn geval: 5 dagen)

5 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 days ago

Hoi Shaetano​,

Welkom op de nederlandse forums, en bedankt dat je dit meldt. We zijn al op de hooghte en we zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen we dit probleem snel oplossen zodat je gewoon gebruik kan maken van je kadeaukaarten.

• Shaetano's avatar
    Shaetano
    Seasoned Novice
    6 days ago

EA_QueenBee​ 

Perfect, houdt u me op de hoogte?  Bedankt!

PS.  is er een richttijd waarop dit gepland is om opgelost te zijn, of is dit eerder iets specifieks aan mijn account?

• Shaetano's avatar
    Shaetano
    Seasoned Novice
    5 days ago

Hi EA_QueenBee​ ,

enig nieuws hierover?  Kaartjes zijn intussen al een paar dagen oud + weekend staat voor de deur :) 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 days ago

Shaetano​,

Nog niet, helaas... Ik heb nog geen ETA die ik kan delen van wanneer dit opgelost is, maar hopelijk is het snel.

• Shaetano's avatar
    Shaetano
    Seasoned Novice
    3 days ago

Hi,

vandaag hergeprobeerd, issue was opgelost, ik kon de kaarten activeren.

Oplossing: wachten 😅 (in mijn geval: 5 dagen)

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!206 PostsLatest Activity: 7 hours ago