Forum Discussion

LadyTee19935's avatar
LadyTee19935
Newcomer
21 days ago

EA app start niet op.

Zodra ik de app open geeft die aan: ''Background services crashed. Error code: EC:104''.

Ik heb al geprobeerd om de software te verwijderen en opnieuw te installeren. Het als Administrator uit te voeren. De cache te verwijderen. Maar niks lijkt te werken. Ik heb ook via de EA Error Report een melding proberen te maken, zodra ik deze indien krijg ik deze melding: ''Your error report ecountered an error'' 

Heel aventoe lijkt die de app wel te openen, alleen is het een blanko scherm waar je niks mee kunt.

Ik kan ook geen enkele game spelen.

Iemand een oplossing?

bvd

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    21 days ago

Hoi LadyTee19935,

Het klinkt alsof je al van alles hebt geprobeerd. Wat gebeurt er als je EAUpdater start? Als het goed is kan je dat in Windows Search vinden, maar anders is het standaard in je C:\Program Files\Electronic Arts\EA Desktop\EA Desktop map. Krijg je een hoop foutmeldingen, of zegt het gewoon dat je app moet updaten/dat het al up to date is?

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!39 PostsLatest Activity: 6 hours ago