Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Nederlands
  3. Community Hub
  4. EA Algemene Vragen

Forum Discussion

Marcos258369's avatar
Marcos258369
Rising Newcomer
28 days ago

fifa 20

ik heb fifa 20 paar jaar geleden gekocht. mijn oude labtop kon die toen niet aan. nu wil ik hem op de nieuwe labtop installeren maar ik kan het nu niet vinden. Iemand een oplossing hier voor

advies
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• Jaythegamer024's avatar

Login verificatie

Ik kan niet meer op de email van het ea account want dir bestaat niet meer en het telefoonnummer bestaat ook niet meer dus kan niet inloggen voor de verificatie wat moet ik nu doen?
    Jaythegamer024
    2 hours ago
  • 7a82772ecb8f9abd's avatar

ik krijg geen verificatiecode binnen, wat ik ook probeer.

wie kan mij helpen of waar moet ik heen mailen!! of bellen??!! Groeten Mark B
    7a82772ecb8f9abd
    22 hours ago
  • KNLD1234's avatar

Groot Probleem

Ik speel al bijna 12 jaar battlefield. En daarmee heeft mijn vader vroeger een EA account aangemaakt met zijn mail adress. Het probleem is dat ik bij het opstarten van BF6 een verificatie code moet ...
    KNLD1234
    2 days ago
  • vrossink's avatar

Email bestaat niet meer

Ik heb een probleem ik wil mijn email veranderd want de mail die is gebruikt op het account bestaat niet meer ik kan inloggen met me psn account maar kan niks veranderd omdat hij de verification code...
    vrossink
    2 days ago
  • 0bb5b24413773cf9's avatar

Verificatie code

Ik moet een verificatie code doorgeven via een e-mailadres waar ik geen toegang meer tot heb. Nu kan ik me games niet meer spelen zoals Battlefield 6 en Fifa 26. Hoe ontkoppel ik dit e-mailadres van ...
    0bb5b24413773cf9
    2 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.