Forum Discussion

1990Moane1990's avatar
1990Moane1990
Seasoned Newcomer
20 days ago

Hoe krijg ik support?

Hey

Ik heb al verschillende keren het contactformulier ingevuld, maar krijg nooit iets van reactie van EA. Via google vond ik een pagina op de EA website waar een telefoonnummer voor BE/NL zou staan, maar er staat geen telefoonnummer op. Ik las ook al over een live chat functie, maar deze is ook nergens te vinden.

Ik kocht een tijd geleden BF6 en toen ik het spel eindelijk kon opstarten nadat ik vanalles aan instellingen moest aanpassen kreeg ik onmiddellijk de melding dat ik permanent gebanned ben. Ik kreeg zelfs de main menu niet te zien. 

Ik probeerde EA te contacteren, maar kreeg dus NUL reactie.

Vandaag probeer ik het nogmaals op te lossen en zie ik dat mijn STEAM account gelinkt is een een EA account die niet de mijne is. Ik verloor in 2023 de toegang tot mijn STEAM account en vermoed dat die toen dus gelinkt is een een EA account die niet de mijne is. Hoe kan ik deze link teniet doen? Ik heb uiteraard geen toegang tot de EA account die niet de mijne is.

Hopelijk krijg ik EINDELIJK iets van reactie

3 Replies

• Heb ook hetzelfde probleem. De nummers bestaan niet en live chats komt nooit te voorschijn. Ik heb gelezen dat het mogelijk is als je de taal veranderd maar lukt ook niet. Een vriend zei dat het misschien mogelijk is door een VPN te zetten naar Amerika of een ander land maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Het is erg dat we zoveel moeite moeten doen en alsnog geen reactie of geen oplossing krijgen. 
    ik heb zelf een post gemaakt op de forums en daar word ik gewoon weer door verwezen naar mails te sturen waar we geen of geen deftige reactie krijgen. 

• op battlenet is ook al het zelfde    je koopt het en trek je plan verder 

ik heb battlefield 6 gisteren aangekocht via steam .even kunnen spelen en dan error     account restricted  nergens geen contact persoon 

ontvangen ja daar draait het om