Hee mede forum gebruikers!
Ik zie een hoop gebruikers met een beetje de zelfde problemen rondom een oud email adres of een account dat verkeerd is gekoppeld aan een PSN of Xbox account waardoor er geen gebruik gemaakt kan worden van het huidige EA account?
Misschien is het fijn om hier onder deze discussie verder te starten? En eventueel zo meer aandacht naar dit onderwerp te krijgen. Omdat ik het gevoel krijg dat dit veel meer mensen aangaat dan een handje vol.. En er dus best wel wat forum gebruikers hier wat hulp kunnen gebruiken.
Ik zelf kan niet mijn huidig EA account koppelen aan mijn PSN account omdat een oud EA account disabled is en ik niet meer in kan, maar blijkbaar nog gekoppeld is aan het PSN account. (email en wachtwoord werken niet meer van het oude EA account). Zou het een Origins account kunnen zijn?
Het bericht dat bij mij verschijnt is als volgt:
Gekoppelde accounts gevonden
Je accounts kunnen niet worden gekoppeld,
omdat je PlayStation Network-account (Naam account) al is gekoppeld aan je EA-account voor 1f*****@disabled.ea.com. Een EA-account kan tijdens de levensduur maar aan een PlayStation Network-account worden gekoppeld.
Bezoek EA Help voor meer informatie.
Wie heeft hier nog meer last van?
Inmiddels loopt er wel al een ticket aanvraag bij de help desk van EA. Maar tot heden nog geen antwoord of een live chat gesprek uitnodiging ontvangen.