Forum Discussion

DaanGdyk's avatar
DaanGdyk
Rising Newcomer
16 days ago
Solved

Kan mijn account niet koppelen vanwege oud mail adres

Ik heb eafc 25 gehaald op de ps5 maar kan nu niet online spelen omdat ik mijn ea moet verifieren. Dit kan echter alleen met een oud email adres die ik niet helemaal kan lezen en dus niet weet welke dit is, of een oud telefoonnummer wat niet meer in gebruik is... 

Is er een manier om erachter te komen welk mail adres het is zodat ik daar misschien mee verder kan?

• Hoi DaanGdyk​,

Je kan gewoon oud email addressen proberen om te zien of je een verificatie email tegenkomt, maar voor de rest is je emailadres overal redelijk anoniem om je persoonlijke gegevens te beveiligen. Als je echt je emailadres niet terug kan vinden, dan kan je altijd contact opnemen met ons live support team. Zij kunnen je helpen om je emailadres te wijzigen.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    14 days ago

Hoi DaanGdyk​,

Je kan gewoon oud email addressen proberen om te zien of je een verificatie email tegenkomt, maar voor de rest is je emailadres overal redelijk anoniem om je persoonlijke gegevens te beveiligen. Als je echt je emailadres niet terug kan vinden, dan kan je altijd contact opnemen met ons live support team. Zij kunnen je helpen om je emailadres te wijzigen.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!139 PostsLatest Activity: 2 hours ago