Forum Discussion

marnix070704's avatar
marnix070704
Rising Newcomer
3 months ago

Mijn emailadres eindigt op .family en krijgt géén verficatiecode binnen

Zie titel: mijn e-mail adres eindigt op .family (dus geen .com/.nl/.info/.etc) en ik ontvang op geen enkele manier een verificatiecode. Nee, ook niet in de spam. Ik kan op mijn telefoon wél inloggen om mijn e-mail adres te wijzigen, maar raad eens: eerst moet ik de verificatiecode invoeren die naar mijn e-mail adres verzonden is. Die dus nooit verzonden wordt omdat een .family account zeer waarschijnlijk niet als veilige TLD aangemerkt wordt.

Door deze ontzettend stomme loop in jullie systeem (lees: beperkingen die door jullie programmeurs zijn ingevoerd) kan ik nu niet inloggen in mijn account. Ik ben bereid om te bellen, chatten (maar die stomme bot begrijpt het niet als ik met een mens wil praten), etc..

Ik help hulp nodig, waarom maken jullie het zo Amerikaans moeilijk voor mij?

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi marnix070704​,

Vervelend dat je email adres niet goed werkt in ons systeem. We kunnen die niet veranderen via de forums, maar onderin dit artikel (Onder "Heb je nog steeds hulp nodig?") is een link dat mij de optie geeft om een live chat te beginnen. Hopelijk kan je dan je emailadres wijzigen naar een die ons systeem wel accepteert.

• Oh, ja, ik heb een nieuw account moeten aanmaken speciaal voor dit forum omdat mijn bestaande account natuurlijk niet werkt om in te loggen!!!

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!112 PostsLatest Activity: 32 minutes ago