Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Nederlands
  3. Community Hub
  4. EA Algemene Vragen

Forum Discussion

RubbleGainPower's avatar
RubbleGainPower
Newcomer
10 months ago

People using cronun zen Device 😒

People using cronun zen Device 😒

ea hulp
ideeën
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA Algemene Vragen

EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!
Latest Activity: 2 days ago
243 Posts

Recent Discussions

• Sirajtopper's avatar

mijn EA Account permament verwijderen

Ik wil mijn account permanent verwijderen. jullie hebben mijn permissie. Dankjewel.
    Sirajtopper
    2 days ago
  • livendlearn01's avatar

Ik ben onterecht gebant

.ik ben onterecht gebant na het kopen van een speler die ik voor rivals nodig had genaamd bonmati op verdenking van coins overzetten terwijl 1000 mensen haar kopen dus ik vind het heel vervelend dat ...
    livendlearn01
    4 days ago
  • biekram's avatar

Online seizoen

ALS je online speelt is er vaak dat er de wedstrijden die je wint niet in jouw huidige seizoen komt te staan. Dit lijkt wel dat je gespeeld hebt maar met zonder enige resultaat in jouw Seizoen balk v...
    biekram
    6 days ago
  • Kaagent1981's avatar

Account nog steeds onterecht geschorst

Na 4 dagen kan ik nog altijd niet spelen.(fc mobile) Schorsingsscherm bij opstart spel. Volgens website geen schorsing. Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen. Want in chat en mailverkeer gebeurt ...
    Kaagent1981
    9 days ago
  • MrMalibu180's avatar

Transfermarkt

Ik kan nog steeds niet verkopen dit is toch gewoon te triest voor woorden?????!!!!!😡😡😡😡
    MrMalibu180
    11 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.