Forum Discussion

mbappefan5's avatar
mbappefan5
Seasoned Newcomer
2 months ago
Solved

Toekennen Cannavaro

Hallo,

ik heb recent in de Futties Beker 2 drie kopbaldoelpunten gescoord met een Franse speler.Ik won de wedstrijd ook 4-2.Waarom krijg ik het pakket niet van 2×86  en Cannavaro 96?Normaal had ik eerder al een wedstrijd gewonnen en daarin ook 2 x een kopbaldoelpunt gescoord. Graag Feedback.

• Ik heb net gecontroleerd: de doelstelling zegt nu dat je inderdaad een Italiaanse speler moet gebruiken.

6 Replies

• RVV033's avatar
    RVV033
    Rising Newcomer
    2 months ago

Zelfde probleem. Gisteren en vandaag 1 kopgoal met franse spelers. Beide keren niet meegeteld bij Doelstelling; Futties beker 2.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 months ago

Hoi mbappefan5​ & RVV033​,

Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Het zegt inderdaad dat je een Franse speler moet gebruiken, maar in het Engels zegt het dat het een Italiaanse speler is. Kan je proberen om een Italiaanse speler te gebruiken? Ik zal het aan de teams melden.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 months ago

Ik heb net gecontroleerd: de doelstelling zegt nu dat je inderdaad een Italiaanse speler moet gebruiken.

• mbappefan5's avatar
    mbappefan5
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Bedankt voor de hulp.Het klopt dus dat er moet gescoord worden met italiaanse spelers ipv Franse.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 months ago

Excuses voor de verwarring! 😅 Snap niet helemaal hoe ze Italiaans naar Frans hebben vertaald, maar nou ja. 

• RVV033's avatar
    RVV033
    Rising Newcomer
    26 days ago

Nog een zelfde soort probleem.... Bij EVO elites-cup 'Tomas Brolin' zijn ze 'met een Italiaanse speler' vergeten te benoemen in de opdracht. In de Engelse versie wordt dit wel benoemd.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!138 PostsLatest Activity: 4 days ago