Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Español
  3. EA Play

Forum Discussion

ShenLongBlue's avatar
ShenLongBlue
Newcomer
3 months ago

Desafio lanzate

Hice los desafios que me pidió y no me dio la carta para elegir a mi jugador de la semana 

playstation
No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA Play

EA Play

¡Mantente actualizado con las últimas noticias sobre EA Play!
Latest Activity: 21 hours ago
1,443 Posts

Recent Discussions

• ThyraWeaponX's avatar

Vinculación de cuenta

Hola, compre algunos juegos en Steam de esta plataforma y a la hora de vincular mi cuenta de steam a Ea me informan mi cuenta de Steam esta vinculada a otra cuenta con un correo que yo no reconozco c...
    ThyraWeaponX
    21 hours ago
  • 875d62c38f0bc284's avatar

EA PLAY STEAM

Hola buenas, compre la suscripcion de ea play por steam, pero no me sale en la biblioteca y ya pague, que puedo hacer?
    875d62c38f0bc284
    7 days ago
  • alegh_1994's avatar

Por favor y gracias.

Hola buenas, quiero descargar el need for sped en PLAYSTATION 5 y no me deja , y sale que algo a salido mal... y un código en la parte superior derecha xon CE112987-8 Me gustaría que solucionen lo d...
    alegh_1994
    7 days ago
  • JChaves92's avatar

Cuenta pirateada

Buenas tardes. Me han pirateado la cuenta de EA y no me deja acceder desde una nueva. ¿Como podria eliminar esa cuenta y entrar con la nueva?
    JChaves92
    8 days ago
  • UltimateNinja68's avatar

Español LATAM no disponible - EA Desktop App

Hi, I recently got the ea play service thanks to it being recently put in the xbox game pass. What happens is that for some reason in all the games only Spanish from Spain appears and not Latin Spani...
    UltimateNinja68
    11 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.