Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Português
  3. Jogos F1®
  4. F1® 25

Forum Discussion

Bielxq1's avatar
Bielxq1
Rising Newcomer
5 months ago

jogo não avança

não avança na atualizações de pilotos

atualizações
congelamento
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• rafaelsou408's avatar

Volante travado

🐞 Relato de Bug – EA Sports F1 25 (PC) Jogo: EA Sports F1 25 Plataforma: PC (Windows) Loja: Steam Dispositivo de entrada: Controle do Xbox Descrição do problema Durante a condução do carro ...
    rafaelsou408
    2 days ago
  • CaioMayoral's avatar

Monitor shutting off after flashbacks and entering/exiting menus

Product: F1 25 Platform: PC Which area is the bug/glitch in? Career Mode and Grand Prix How often does the bug occur? Every time (100%) Did you have cross-play enabled? Yes What happens when the...
    CaioMayoral
    2 days ago
  • Josias2803's avatar

Engasgo no jogo e fechamento

Ultimamente após algumas atualizações na EA meu f1 25 durante a corrida tem sofrido engasgos e geralmente fecha o jogo do nada, sempre na metade da corrida, visualizei meu Harware coloquei menos qual...
    Josias2803
    3 days ago
  • JULIASPIRIT's avatar

f1- 2025

Oi. Comprei o jogo pela Steam, depois de carregar o jogo personalizando-o, na hora de entrar ele volta para a Steam, verifiquei os arquivos e diz que 3 arquivos estão corrompidos, não consigo jogar o...
    JULIASPIRIT
    4 days ago
  • Backtogame12's avatar

Pintura Willians Gulf

Não recebi a pintura da Willians, nem o e-mail para resgate. Estou aguardando desde quando apareceu o aviso nas notícias do jogo. O que pode ser feito em relação a isso? Segue uma foto com minhas pi...
    Backtogame12
    7 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.