Forum Discussion

maartenpeet's avatar
2 years ago
Solved

Doelstelling FC pro

Hallo,

ik kan de 1500 xp niet claimen. Hij geeft aan dat ik de puzzeldoelstelling nog niet heb behaald. Maar deze is wel behaald en afgevinkt maar krijg de 1500xp niet.

groetjes

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago

Gemarkeerd als oplossing voor zichtbaarheid

Hey allemaal,

De studio hebben een update geplaatst op onze Twitter. Het lijkt dat getroffen spelers een Jumbo Zeldzame Spelers Pack en 1,500xp in de komende dagen zullen krijgen. Nog geen info over wanneer ze dat precies zullen uitgeven, maar ik raad jullie aan om onze Twitter in de gaten te houden voor meer updates.

59 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @SpeedFish_NL,

Nog niet, helaas. Als er updates zijn dan worden ze wel op onze Twitter gepost, dus ik raad je aan om dat in de gaten te houden. Hopelijk heb ik snel wat nieuws voor jullie.
  • bronovisch's avatar
    bronovisch
    2 years ago

Zou je nu ondertussen de packs en xp gekregen hebben ? Ik ben er me niet van bewust dat ik het al heb ontvangen

• robenestijn's avatar
    robenestijn
    2 years ago

Helaas heb ik tot op

heden niets ontvangen en ik lees op reddit dat met mij, heel, heel veel het nog niet ontvangen hebben.

wil je svp navraag doen?

mijn dank.

• vissah's avatar
    vissah
    2 years ago

Gaat iedereen deze beloningen nog krijgen? Ik heb ze in eerste instantie al niet gehad. En nu laten jullie me nog langer wachten. Wanneer gaan jullie eens reageren?

• vissah's avatar
    vissah
    2 years ago
    @EA_QueenBee Komt er nog een reactie? Er zijn duizenden mensen die nog steeds niets hebben gehad? Te triest voor woorden!
  • vissah's avatar
    vissah
    2 years ago
    @EA_QueenBee Goedemiddag,

weet je al meer over de beloningen? Ik krijg een mail, dat je gereageerd zou hebben. Maar ik kan nergens een antwoord vinden.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,272 PostsLatest Activity: 2 hours ago