Forum Discussion

OVOXRCC_'s avatar
2 years ago

Ik kan geen spel uitspelen wegens toegang tot ea servers

Ik heb al een tijdje dat ik uit mijn wedstrijd word gekicked omdat ik geen toegang heb tot de servers. Ik krijg de volgende foutmelding (zie foto) 

4 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @OVOXRCC_,

Ik heb een paar vragen, als dat oké is:

• Op welk platform speel je?
    • Krijg je dit in alle spelmodi?
    • Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
    • Verbreekt de verbinding altijd hetzelfde moment in een potje (zoals altijd aan het einde), of is het random?
  • OVOXRCC_'s avatar
    OVOXRCC_
    2 years ago

Hii @EA_QueenBee thanks voor je reactie! 

Platform - ps5 

Ik krijg het alleen als ik ultimate team speel precies in de 7e minuut van de wedstrijd.

Ik merk dit al een 1 week maar dacht dat het aan mijn internet lag maar dat blijkt niet zo te zijn 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @OVOXRCC_,

Als het altijd in de 7e minuut gebeurt, dan denk ik ook niet dat het aan je verbinding ligt. Kan je de stappen hier proberen om je PS5 koud op te starten?

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/#playstation

Misschien is het ook een idee om je console veilig op te starten, en dan optie 6 "Cache wissen en Database reconstrueren" te kiezen:

https://www.playstation.com/nl-nl/support/hardware/safe-mode-playstation/#options

Van wat ik kan zien is dit niet een veelvoorkomend probleem, dus ik ga er momenteel van uit dat er een probleem is met een beschadigd bestand op je PlayStation zelf. 🙂
  • OVOXRCC_'s avatar
    OVOXRCC_
    2 years ago

Hi @EA_QueenBee 

Ik heb dit allemaal zojuist geprobeerd. Cache gewist, spel opnieuw gedownload, internet verbinding gechecked maar heb nogsteeds hetzelfde probleem… andere oplossingen misschien? 

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 10 hours ago