Forum Discussion

dortkose37's avatar
2 years ago

Kan geen vriend uitnodigen

Ik kan in FC24 geen vriend uitnodigen om bv. Rivals te spelen.

Als ik zoek kom ik alleen offline vrienden tegen en niet de vriend die online is.

Het verschil is dat hij al PS5 had en dus een FC24 PS5 versie had gekocht. Ik heb sinds kort een PS5 en dus heb ik de FC24 PS4 versie geupgrade naar PS5.

Zal het met dit verschil te maken hebben?

4 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @dortkose37,

Als jullie hetzelfde versie van FC24 spelen (de PS5 versie, dus), dan zou dat geen probleem moeten zijn. Kan je wel andere vrienden uitnodigen, of werkt dat ook niet? Ziet je vriend precies hetzelfde?
  • dortkose37's avatar
    dortkose37
    2 years ago

Ik had dus een upgradable versie van FC24 gekocht voor mijn PS4. Na aanschaf van PS5 heb ik die geupgrade naar PS5.

Heb ik dan in dit geval een PS4 versie van FC24? En klopt het dan dat ik hem niet kan uitnodigen?

Mijn vriend heeft idd precies hetzelfde. Hij wilt me uitnodigen maar ziet mij niet online.

Andere vrienden uitnodigen heb ik nog niet geprobeerd maar het lijkt er op dat ik alleen PS4 vrienden in het lijst zie.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 6 hours ago