Forum Discussion

Robinhoo14's avatar
2 years ago

Lag bij corners

Hallo, ik heb lag (fps drops) op pc bij corners en bij sommige filmpjes in game dit is zeer onaangenaam.

Het is een algemeen probleem.

Help aub

Mvg Robin

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Robinhoo14,

Krijg je dit alleen met corners? Voor de rest speelt het spel prima?

Via welk launcher speel je EAS FC 24? Steam, EA app, enz.?
  • mba_032's avatar
    mba_032
    2 years ago

Hallo, ik heb hetzelfde probleem opeens sinds gister. ik heb mijn graphics instellingen op optimaal(zie bijlage). sinds gister heb ik hele erge fps drop bij een animatie verandering in game denk aan een corner, vrijtrap, penalty, doeltrap etc. Als het van animatie veranderd dan heb ik hele lage FPS en het duurt ongeveer 10 seconden tot het weer normaal wordt. Ook is de pack animatie trager geworden sinds ik dit heb, maar verder is de gameplay soepen geen lag hetzelfde geldt in de menus het gebeurt alleen bij een animatie verandering maakt niet uit in welke game mode ook offline en online dus aan het internet ligt het niet. Had dit probleem voorheen niet en dit maakt het spel niet aangenam om te spelen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    Hoi @mba_032,

Het makkelijkste eerste stap dat ik kan bedenken is om de grafische instellingen wat lager te zetten. Ik zie inderdaad dat je op de optimale instellingen zit via Nvidia, maar zij kunnen alleen maar gokken wat de optimale instellingen zijn. Hopelijk is dat een makkelijke oplossing.

Zo niet, je hebt dit sinds gisteren? Heb je iets veranderd aan je PC, of nieuwe software geïnstalleerd sinds je dit probleem hebt?

Wat ook soms wilt helpen is om het spel via de EA app te repareren.
  • mba_032's avatar
    mba_032
    2 years ago

Hallo, ik heb alles geprobeerd lager zetten etc, heb niks veranderd aan mijn labtop alleen de videokaart geupdatet maar verder niks. heb ook al geprobeerd om het spel te reparepen heeft ook niet geholpen. is er iets anders wat ik kan doen om het te fixen. bedankt voor je hulp

• wat zouden de beste instellingen zijn? in de bijlage staat wat mijn videokaart aankan.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago

@mba_032,

Ik zou niet zo snel weten wat de beste instellingen zijn, maar als je geen verschil merkt dan denk ik niet dat dat het probleem is. Kan je de stappen in dit artikel proberen om te zien of dat het probleem oplost?

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 6 days ago