2 years ago
Lag bij corners
Hallo, ik heb lag (fps drops) op pc bij corners en bij sommige filmpjes in game dit is zeer onaangenaam.
Het is een algemeen probleem.
Help aub
Mvg Robin
Hallo, ik heb lag (fps drops) op pc bij corners en bij sommige filmpjes in game dit is zeer onaangenaam.
Het is een algemeen probleem.
Help aub
Mvg Robin
Hallo, ik heb hetzelfde probleem opeens sinds gister. ik heb mijn graphics instellingen op optimaal(zie bijlage). sinds gister heb ik hele erge fps drop bij een animatie verandering in game denk aan een corner, vrijtrap, penalty, doeltrap etc. Als het van animatie veranderd dan heb ik hele lage FPS en het duurt ongeveer 10 seconden tot het weer normaal wordt. Ook is de pack animatie trager geworden sinds ik dit heb, maar verder is de gameplay soepen geen lag hetzelfde geldt in de menus het gebeurt alleen bij een animatie verandering maakt niet uit in welke game mode ook offline en online dus aan het internet ligt het niet. Had dit probleem voorheen niet en dit maakt het spel niet aangenam om te spelen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hallo, ik heb alles geprobeerd lager zetten etc, heb niks veranderd aan mijn labtop alleen de videokaart geupdatet maar verder niks. heb ook al geprobeerd om het spel te reparepen heeft ook niet geholpen. is er iets anders wat ik kan doen om het te fixen. bedankt voor je hulp
wat zouden de beste instellingen zijn? in de bijlage staat wat mijn videokaart aankan.
Ik zou niet zo snel weten wat de beste instellingen zijn, maar als je geen verschil merkt dan denk ik niet dat dat het probleem is. Kan je de stappen in dit artikel proberen om te zien of dat het probleem oplost?