Forum Discussion

4 Replies

• ik heb vorige editie fifa 23 gespeeld nu zit ik op de ea 24 web app nu krijg ik bericht dat ik niet op tranfer markt kan geraken ik heb nu juist priviuew pakket en trok diaby nu 74000 coins als ik dan hieronder lees moet je het spel spelen wat is dat nu voor [Snip] EA 

Fix beter je app zodat spelers uit belgie die alleen maar de standard edition kunnen kopen verder kunnen om volgende vrijdag 29/09 te kunnen spelen!!!!

@EA_QueenBee  schreef:
    Hoi @thetrollwizard,

Welkom op de Nederlandse forums! Als je een transfermarkt ban hebt gekregen in FIFA, dan wordt die niet overgezet naar EA FC 24. Je moet dan alleen wel toegang weer vrijspelen op de web/companion app. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

https://help.ea.com/nl/help/ea-sports-fc/transfer-market-web-and-companion-apps/

[Let alsjeblieft op je taalgebruik op onze forums, bedankt - CM]

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Frank_Feijen,

Heb je een transfermarkt ban of zo gekregen in FIFA 23? Zo ja, dan zoals ik al heb uitgelegd, dan moet je toegang weer vrijspelen. Dit heeft niks te maken met dat de app het niet doet, dit is gewoon hoe het werkt. Het spijt me om te horen dat je dit niet kan omdat je alleen de standaard editie kan kopen, en ik snap dat dat best frustrerend is, maar er is gewoon niks om te fixen in dit geval.
  • ginom's avatar
    ginom
    2 years ago

Hallo, ik begrijp dat je het moet vrijspelen, maar ik heb dit probleem al van FIFA 23. Authenticatie staat aan, ik heb nog nooit een ban gehad, alles lijkt in orde.

Dus ik heb geen idee waarom dit voor mij niet werkt of werkte/geactiveerd werd. In alle vorige versies had ik geen problemen.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago