Forum Discussion

ItsJeroenSCC's avatar
ItsJeroenSCC
Rising Rookie
2 years ago

TOTY Packs openen

Oke ik heb dus zon stuk of 200 packs geopend vanaf vrijdag avond tot aan nu en na al die packs heb ik niet 1 TOTY kaart gekregen, weet je ik snap dat de kansen wat klein zijn maar als je dan zoveel packs (Waaronder ook meer dan 5 super dure store packs) bij elkaar hebt geopend en geen enkele TOTY kaart krijgt vraag ik mij af of EA gewoon een lijst met accounts heeft die geen TOTY kaarten mogen krijgen ofzo. Ik zou na al deze packs met al die kans procenten bij elkaar iets van 2 TOTY kaarten moeten krijgen maar ik heb werkelijk waar niks?? Hoe kan dit nou op deze manier heb je toch compleet geen kans of lol in goeie spelers krijgen maar komt het gewoon neer op oplichting en gokken. Doe alsjeblieft normaal en geef mensen gewoon een goeie kans voor een TOTY

5 Replies

• Het is geen oplichting.

Maar het is wel een vorm gokken.

Ik heb met mijn stomme kop ook voor 89 euro 46000 punten gekocht. 

Had dus helemaal niks.

Weet je wat ook leuk is.

Bekende profvoetballers kregen. In het verleden een kaartje van zichzelf van 99.

Er zijn verschillende kaarten op het web te zien.

Ik weet niet of het bij deze editie ook is. 

Weet je wat nog leuker is.

Ik heb de versie van 99 euro gekocht en 100 euro an packs en krijg niks uit de packs.

Tja...

• ItsJeroenSCC's avatar
    ItsJeroenSCC
    Rising Rookie
    2 years ago

Is helaas hoe het werkt in deze game die mensen van EA zullen het wel ontkennen maar 100% dat er account luck is met packs en dat dat voor bekendere mensen zijn sws.

Helaas zijn er idd prof spelers die een 99 rated OP kaart van hunzelf hebben mag eigk niet maar dat laat het voortrekken van EA duidelijk zien

• Gandalfolinho's avatar
    Gandalfolinho
    New Adventurer
    2 years ago

Schaamteloos!

Net een 5x84 sbc gedaan.

Kost je een totw speler. 

Ik krijg gewoon 5 dubbele.

Ook niet verhandelbaar.

Volgens EA is geen pack luck. 

Dat is er wel degelijk. 

Heel YouTube staat er vol mee.

Maar ze kunnen bij EA heel slecht tegen kritiek. En daar stoor ik mij enorm aan.

• ItsJeroenSCC's avatar
    ItsJeroenSCC
    Rising Rookie
    2 years ago

Klopt, deze mensen willen niet inzien dat ze met een flink grote oplichtings partij bezig zijn. Ik zie bijvoorbeeld ineens iemand met 3 verschillende TOTYS in 1 pack dan ga je mij niet vertellen dat ik op donderdag meer kans maak op een TOTY omdat ze er dan allemaal inzitten. Bij een stuk of 300 packs verwacht ik toch wel minimaal 2 TOTY kaarten, dat vind ik persoonlijk echt wel redelijk.

• Gandalfolinho's avatar
    Gandalfolinho
    New Adventurer
    2 years ago
    Spoiler

Het begint ontzettend irritant te worden.

Wat voor rotzooi eruit de pakketten komt.

Ronduit troep.

Spelen we daar uren voor.

En dan hoor je ook nog dat iemand gewoon 4x een toty packt

Ik krijg alleen maar dubbele rotzooi!

Wat een organisatie!

Schaam je dood!!

Zal wel weer geen uitleg krijgen. 

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago