5 months ago
Disconnect
In every game mode I get in I keep op disconnecting/losing connection with my opponent. But my internet seems not te be the problem because I dont have any issues with lag etc… Can someone pls help me.
In every game mode I get in I keep op disconnecting/losing connection with my opponent. But my internet seems not te be the problem because I dont have any issues with lag etc… Can someone pls help me.
Altijd aan het begin krijg ik een korte freeze en daarna verlies ik connectie met tegenstander. Als ik langer dan 5/10 min ingame zit tegen een tegenstander verloopt alles goed, geen lag etc.
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb alles geprobeerd om te veranderen maar niks werkt het blijft random komen somds heb ik 10 games nergens last van en andere keren moet ik 8 keer een game over starten door een freeze en daarna disconnect te krijgen
heb je het al gefixt heb er nog steeds last van... 5 potjes weekend league al 2 disconnects, ook met drafts is dit vreselijk. Voor mij heeft het geen nut meer om te spelen.
Als iemand tips heeft om dit optelossen stuur een bericht pls
Ik heb ook hetzelfde probleem. Als ik co op speel met een vriend in rivals. Dan worden we vlak na de aftrap eruit gegooit. En dan resulteert dit in een verlies.
Is hier al een oplossing voor?
Ik heb hier tijdens division rivals last van en kan ongeveer 1 op de 5 games wél spelen. Andere game modus zoals rush doen het wel gewoon.
Heb je een oplossing?