Forum Discussion

Gsenes61's avatar
8 months ago

Doelstellingen niet geregistreerd door disconnects in FIFA Ultimate Team

Product: EA SPORTS FC 25
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? enesmdgn
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee, ik stuur in bijlage mijn bewijs. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb geen zin om weer al die wedstrijden te spelen voor niets..
Wat gebeurt er? Ik was bezig met het spelen van online vriendschappelijke wedstrijden in Ultimate Team met een vriend, met als doel sneller de vereiste doelstellingen voor assists, powershots en doelpunten te behalen. In drie verschillende wedstrijden heb ik één keer 50 doelpunten en twee keer 70 doelpunten gescoord. Echter, na elke wedstrijd werd ik uit het spel gekickt, waardoor de behaalde doelstellingen niet werden geregistreerd. Hierdoor heb ik minstens een uur van mijn 10-uur proefversie verloren.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou graag willen dat mijn doelpunten en wedstrijden wel geteld worden en dat ik mijn beloningen krijg, want nu heb ik gewoon een uur voor niets gespeeld..

4 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • jo, ik ook. nu een dag verder en kan nog steeds geen pot spelen, als ik m uitspeel word ik er uit gegooid. maakt niet uit wat, rivals, squad batlles. heb je oplossing?

• Shampoofles1's avatar
    Shampoofles1
    8 months ago

is softban, je hebt teveel potten in n bepaald aantal tijd gespeeld. na 24 uur kun je gewoon weer spelen

• Ik kan ook al 24 u niet spelen. Alleen Rush game mode werkt.... Rivals SB en Draft werken niet en wordt ik direct uit FUT gegooid. Snap er niks van daarvoor nog gewoon rivals e.d. gespeeld.

About FC 25 Bug rapporten - Archief

384 PostsLatest Activity: 8 months ago