Forum Discussion

Mehmetemin345t's avatar
Mehmetemin345t
New Novice
3 months ago
Solved

webapp glitch

Ik wou een 86+ rated campaigne player pick doen. Ik was begonnen met de 85 rated selectie. Ik had selectiebouwer gebruikt zodat het wat sneller ging. Ik deed dit op mijn laptop. Ik heb perongeluk geklikt op indienen. De game heeft mij niet gewaarschuwd of ik de selectie degelijk wou indien omdat er actieve spelers in die sbc zaten. Het waren evolution spelers waar ik 300 plus wedstrijden mee had gespeeld en een icon. De spelers waren Gabriel Sara 87 rated, Lucas Torreira 86 rated, Ismail Jakobs 87 rated, Abdulkerim Bardakci 87 rated en Zola 87 rated. Is er enige oplossing voor dit. Ik heb super veel gespeeld met deze spelers en ik hecht er super veel waarde aan. Ik ben een grote Galatasaray fan. Dit zie ik als een fout van de game. Geen waarschuwing geven voor dat je actieve spelers indiend. Ik had geen mogelijkheid om dit te voorkomen. AUB los dit op.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    3 months ago

Hoi @Mehmetemin345t,

Helaas is het niet mogelijk om SBC's terug te draaien. Als je naar ons SBC artikel kijkt:

Alle SBC-inzendingen zijn definitief. Zodra je een SBC voltooid hebt, worden de items die je indient permanent uit je club verwijderd in ruil voor beloningen. Onze adviseurs kunnen geen items terugzetten die je ingediend hebt.

3 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Ik wou een 86+ rated campaigne player pick doen. Ik was begonnen met de 85 rated selectie. Ik had selectiebouwer gebruikt zodat het wat sneller ging. Ik deed dit op mijn laptop. Ik heb perongeluk geklikt op indienen. De game heeft mij niet gewaarschuwd of ik de selectie degelijk wou indien omdat er actieve spelers in die sbc zaten. Het waren evolution spelers waar ik 300 plus wedstrijden mee had gespeeld en een icon. De spelers waren Gabriel Sara 87 rated, Lucas Torreira 86 rated, Ismail Jakobs 87 rated, Abdulkerim Bardakci 87 rated en Zola 87 rated. Is er enige oplossing voor dit. Ik heb super veel gespeeld met deze spelers en ik hecht er super veel waarde aan. Ik ben een grote Galatasaray fan. Dit zie ik als een fout van de game. Geen waarschuwing geven voor dat je actieve spelers indiend. Ik had geen mogelijkheid om dit te voorkomen. AUB los dit op.

Mail mij op [edit: email address removed]

• Ik wou een 86+ rated campaigne player pick doen. Ik was begonnen met de 85 rated selectie. Ik had selectiebouwer gebruikt zodat het wat sneller ging. Ik deed dit op mijn laptop. Ik heb perongeluk geklikt op indienen. De game heeft mij niet gewaarschuwd of ik de selectie degelijk wou indien omdat er actieve spelers in die sbc zaten. Het waren evolution spelers waar ik 300 plus wedstrijden mee had gespeeld en een icon. De spelers waren Gabriel Sara 87 rated, Lucas Torreira 86 rated, Ismail Jakobs 87 rated, Abdulkerim Bardakci 87 rated en Zola 87 rated. Is er enige oplossing voor dit. Ik heb super veel gespeeld met deze spelers en ik hecht er super veel waarde aan. Ik ben een grote Galatasaray fan. Dit zie ik als een fout van de game. Geen waarschuwing geven voor dat je actieve spelers indiend. Ik had geen mogelijkheid om dit te voorkomen. AUB los dit op.

Mail mij op [edit: email address removed]

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi @Mehmetemin345t,

Helaas is het niet mogelijk om SBC's terug te draaien. Als je naar ons SBC artikel kijkt:

Alle SBC-inzendingen zijn definitief. Zodra je een SBC voltooid hebt, worden de items die je indient permanent uit je club verwijderd in ruil voor beloningen. Onze adviseurs kunnen geen items terugzetten die je ingediend hebt.