Forum Discussion

bryan13070's avatar
4 months ago

Zwart scherm met potje zoeken of eruit worden gegooid

Product: EA SPORTS FC 25
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Bryan13070
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? Elke dag
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Ieder tijdstip
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij mij gebeurt het als ik potjes wil spelen
Wat gebeurt er? Ik krijg een zwart scherm waardoor ik mijn game moet afsluiten en hierdoor een verlies krijg. En ik wordt regelmatig na de teneus kiezen eruit gegooid
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een potje zou normaal gestart moeten worden maar dat gebeurt niet

If i want to play a game online there can happend 2 things or i get a black screen ans need to shut de game down or i get kicked out for no reason so for me its unplayeble

6 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago
    Hoi @bryan13070,

Krijg je dit in alle spelmodi? Of alleen in Rivals?

Krijg je een foutmelding trouwens, of alleen een zwart scherm?
  • bryan13070's avatar
    bryan13070
    4 months ago

Krijg dit bij alle online speltypes.

krijg een zwart scherm waardoor ik de game moet afsluiten en een loss krijg.

en  soms loopt hij even 10/15sec vast en dan na dat je de team heb gezien krijg ik een melding dat de connectie met de tegenstander verbroken is.

• Ik heb excact herzelfde probleem. Heel irritant. Kwalificeren voor WL is ook onmogelijk hierdoor... van de 10 potjes rivals komt het probleem zeker bij 4 potjes voor

• Ik raak door deze fout continu mijn vlammetje kwijt en is promoveren geeoon onmogelijk 

• dgoedje's avatar
    dgoedje
    4 months ago

Ik heb het alleen bij rivals en champions wedstrijden. Van de 10 gaan er zeker 4 fout door een zwart scherm of een foutmelding en een vastloper. Ik heb al van alles geprobeerd zelfs instellingen in de router. De ps5 is bekabeld met internet. Het speelplezier word hierdoor echt zoveel minder leuk!!