Forum Discussion

JustDutchMP's avatar
4 months ago

FC25 Ultimate team gehackt

Hi,

Helaas ben ik vannacht gehackt op FC25 ultimate team.

Al mijn verhandelbare spelers zijn gequickselled. Alles tot en met rating 83. 

kan iemand me helpen waar ik dit kan bij EA?

Ik wil uiteraard me spelers en coins terug

Alvast bedankt.

16 Replies

• marijn136's avatar
    marijn136
    3 months ago

Heb je inmiddels al wat gehoord? Ik wacht ook al een tijdje op reactie

• Nope, elke keer word van het kastje naar de muur gestuurd. Gisteren een mail ontvangen dat ik contact moest opnemen als het probleem niet verholpen was. De live chat in gegaan en hier werd tegen me gezegd dat ik zaak niet moest hervatten, omdat dit voor vertraging zorgt. Ik ben er ondertussen aardig klaar mee. Had op het begin nog hoop, maar ben nu een maand verder en ben niks opgeschoten. Dus dat was voor mij de laatste keer helaas.

• Heb je al een keer reactie van ea gekregen of coins/spelers weer terug?

• mr-Gerda's avatar
    mr-Gerda
    3 months ago

Ik heb dus precies het zelfde.. van kastje naar de muur. Ze doen geen moer!  na 3 weken wachten.. toen de chat weer in gegaan en je raad t al sta nu weer achteraan in de lijst omdat alles weer opnieuw moet worden beoordeeld.. kansloos zooitje daar 

• Het grappige komt nu. Heb een mail ontvangen waarbij ik 'meer informatie' zou moeten hebben. Er is 0,0 informatie vrijgekomen ben al anderhalf maand verder denk ik. Elke keer zeggen de adviseurs dat ik alles terug krijg binnen paar dagen. Het begint een grote grap te worden onderhand!!

• maat kap met het spel dat is het beste advies wat je kan geven aan iemand die een spel van EA speelt, zo snel mogelijk dit bedrijf dood maken dan zijn we hier ook vanaf.

About FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.433 PostsLatest Activity: 21 hours ago