Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums PortuguêsEA SPORTS FC™
  3. FC 26
  4. FC 26 Discussão geral

Forum Discussion

100z4l4's avatar
100z4l4
New Novice
8 months ago

Recompensa ut

Assinei a ea comprei pela plus do ps5 e não ganhei as recompensa !! Gostaria de ajuda 

(CM: Thread moved from EN EA FC 26 to PT EA FC 26. Please post in the language of the board.)

champions
packs
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• wax790rural's avatar

Tim Cahill

Tim Cahill doesn't exist
    wax790rural
    5 hours ago
  • LucasMaximiano's avatar

Fiz o SBC do jogador Caicedo e não recebi a recompensa.

Olá EA , gostaria q vocês resolvessem esse problema q no mínimo é ridículo, gastei tempo e moedas realizando o desafio de DME do jogador Caicedo no dia 6 de maio e não recebi o jogador como recompens...
    LucasMaximiano
    17 hours ago
  • vitinsane's avatar

Delay

Atualizaram o jogo no mês de maio e o delay parou, agora, na ultima atualização o delay voltou, impossivel jogar no offline e no online. Queria jogar o modo copa, não consigo, a bola vai lento, os jo...
    vitinsane
    1 day ago
  • Satinn94's avatar

Impossível acessar o modo Clubs

Tudo no meu jogo funciona normalmente, menos o Clubs. Diz que não foi possível se conectar aos servidores, mas o meu ultimate team funciona normalmente... Não faz sentido isso e é um dos modos que eu...
    Satinn94
    1 day ago
  • Dougao000's avatar

Controle e Teclado não funciona no Online

Pessoal, jogando off e contra IA o controle e teclado funciona. Abri o Rivals e meus jogadores ficam parados e eu não consigo jogar. Acabo sendo kikado. Me ajudem.
    Dougao000
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie PolicyOnline Service UpdatesNotice at CollectionSecurity

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago