Featured PlacesFC Mobile Speel je EA SPORTS FC™ MOBIEL? Praat over je ervaringen op onze communityforums.Latest Activity: 14 days ago58 Posts
FC Mobile Speel je EA SPORTS FC™ MOBIEL? Praat over je ervaringen op onze communityforums.Latest Activity: 14 days ago58 Posts
Recent DiscussionsOneerlijkheid voor FC Mobile-spelers in België Wij, als FC Mobile-spelers die in België spelen, zijn altijd één stap achter op onze tegenstanders, voornamelijk vanwege de FC Points die we niet kunnen verkrijgen. Bovendien is de optie om Edelstene...Spelers onbruikbaar Beste FC gebruikers, Waarom kan ik sommige spelers niet gebruiken om andere spelers daarmee te trainen? Deze spelers zitten niet in mijn opstelling, in het verleden hebben ze wel in mijn opstelling ...mijn acount linken gaat niet terwijl het wel gelinkt is mijn acount in game is geinkt maar op de fc mobile shop zegt het van niet en ik heb een mashrano pack gekocht op de 20e en niet ontvangen maar wel betaald ervoor FC mobile op de tablet spelen Waarom kan ik geen FC mobile op mijn tablet spelen heb daar altijd FC mobile kunnen spellen en nu ni me die nieuwe update los dit alstublieft op [Moved to FC Mobile NL. Please review our guideline...Shanghai event niet zichtbaar. Bij mij is shanghai event niet zichtbaar wegens regio? Wat heeft een regio te maken met een event?! Het is niet eerlijk dat heel veel mensen beloningen gaan krijgen, en omdat ik in belgie woon krijg ...