z73sq4tpei9v1 year agoShapeshifters event speelt versneldHet spel shapeshifter speeld versneld, onmogelijk met je handen te spelen.
1 ReplyReplies sorted by OldestEA_QueenBeeCommunity Manager1 year agoHoi @z73sq4tpei9v,Bedankt voor de feedback. 🙂 Ik zal het met de teams delen.
EA_QueenBeeCommunity Manager1 year agoHoi @z73sq4tpei9v,Bedankt voor de feedback. 🙂 Ik zal het met de teams delen.
Featured PlacesFC Mobile Speel je EA SPORTS FC™ MOBIEL? Praat over je ervaringen op onze communityforums.Latest Activity: 7 days ago61 Posts
FC Mobile Speel je EA SPORTS FC™ MOBIEL? Praat over je ervaringen op onze communityforums.Latest Activity: 7 days ago61 Posts
Recent DiscussionsVorstige uitdaging veel te moeilijk, weekenduitdaging niet geregistreerd Ik kom in de laatste 3 vorstige uitdaging tot de 3e ronde. Daarna wordt mijn team met een Alg 119 volledig overlopen door teams met een Alg van 100. Dat lijkt mij niet in orde. In de eerste vorstige ...Weekend Challenge wordt niet herkend door Wekelijkse Missies Ik heb 2 keer een weekend challenge gedaan, maar beide keren wordt het niet geregistreerd in wekelijkse missies, waardoor ik de 20 fragmenten niet krijg… Hebben meer mensen hier last van? Competitietokens Hi, Wat gebeurd er als je vroegtijdig een competitie verlaat? Ik sta momenteel 1sta in rang en sta nu op 60000 competitietokens voor huidige rang. Maar het seizoen loopt nog 14 a 15 dagen. Ben ik a...Oneerlijkheid voor FC Mobile-spelers in België Wij, als FC Mobile-spelers die in België spelen, zijn altijd één stap achter op onze tegenstanders, voornamelijk vanwege de FC Points die we niet kunnen verkrijgen. Bovendien is de optie om Edelstene...Spelers onbruikbaar Beste FC gebruikers, Waarom kan ik sommige spelers niet gebruiken om andere spelers daarmee te trainen? Deze spelers zitten niet in mijn opstelling, in het verleden hebben ze wel in mijn opstelling ...