Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. FIFA Discussion sur la franchise

Forum Discussion

Akashimb's avatar
Akashimb
Newcomer
5 days ago

Bug pass fc26

Bonjour, j’ai atteint le palier 30 du pass mais je n’ai pas réussi à récupérer Jairzinho 97. J’espère que le problème va être résolu car le pass se termine dans 6jours 

bug
playstation
problèmes techniques
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• XxProGamingDzXx's avatar

Bug tirs

Bonjour j’ai pris fifa lorsqu’il était dans les jeux du mois j’ai installé la version ps5 et dans tous les modes en ligne lorsque j’appuie sur le bouton pour tirer le joueur tire avec très peu de for...
    XxProGamingDzXx
    5 days ago
  • Akashimb's avatar

Bug pass fc26

Bonjour, j’ai atteint le palier 30 du pass mais je n’ai pas réussi à récupérer Jairzinho 97. J’espère que le problème va être résolu car le pass se termine dans 6jours
    Akashimb
    5 days ago
  • a_hivert2022's avatar

Bug pack palier 30

J’ai récupérer les récompenses du paliers 30 de mon pass premium sauf que j’ai reçu les carte et pas le pack 6 joueurs 90+
    a_hivert2022
    15 days ago
  • amalyalecaca's avatar

EVO Foundations Objective Stuck at 0/1

Hello, I am playing on PS5. I completed the “Play 3 Rush Matches” objective (3/3), and then I fully completed the “Foundations – Intro to EVO Rewards” Evolution. The Evolution has disappeared from...
    amalyalecaca
    17 days ago
  • oumoustar's avatar

Problème de connexion

Bonjour j’arrive pas à me connecter sur FIFA24, comment cela peut-il être résolu
    oumoustar
    18 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie PolicyOnline Service UpdatesNotice at CollectionSecurity

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago