Open Side Menu
Skip to contentEA Forums
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Português
  3. FIFA Discussão de franquia

Forum Discussion

2922096789's avatar
2922096789
Rising Newcomer
1 month ago

Erro ao logar no ultime tean preciso de ajuda

Não tô conseguindo logar no ultime tean .. não sei oq aconteceu pensei que era minha internet ... Mais em outra conta consigo normal ... Não fiz nada de errado .. preciso de ajuda por favor 
xbox
didicuiaba's avatar
didicuiaba
Seasoned Newcomer
1 month ago

To do mesmo jeito há 3 dias 

Recent Discussions

• Sirc109's avatar

FC26 sem cuntscene de vitória de campeonato ou de troféus.

Meu FC26 simplesmente não tem cuntscene de vitória de campeonato ou das vitórias de qualquer outro campeonato
    Sirc109
    3 hours ago
  • BRUNOnozella's avatar

Falha Conexão

Não consigo mais jogar online fica dando erro de conexão, pede para acessar EA.
    BRUNOnozella
    3 hours ago
  • mille_kkj's avatar

Problema com versão do jogo

Olá Suporte EA, Plataforma: PlayStation 5 – modelo original, Slim Versão do jogo: FIFA 23 – versão PS5 Comprei o jogo ainda quando tinha um playstation 4 e hoje tenho um playstation 5 e queria b...
    mille_kkj
    1 day ago
  • 6inim1rt03uf's avatar

Erro

jogo acreditar que uma oferta anterior não foi resgatada quando, na realidade, não existe nenhuma disponível
    6inim1rt03uf
    4 days ago
  • joaodeo_10's avatar

Fc27

​I bought the Ultimate Edition for €99.98 based on the explicit information shown on my screen stating that auto-download would start on September 11th. Today is the 11th, and the date was silently c...
    joaodeo_10
    5 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie PolicyOnline Service UpdatesNotice at CollectionSecurity

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago