Forum Discussion

SH1N0B's avatar
SH1N0B
Seasoned Newcomer
1 month ago

Mass Effect LE

Game gekocht (steam versie).Graakt niet voorbij eerste cutscene crach na paar aanpassingen graak ik in mass effect 1 & 2 maar niet in mass effect 3 vraagt om in te loggen in ea play account heb dit game lange tijd gekocht en ben ingeloggd in ea app zou voldoende moete zijn mijn systeem draait win11 cpu 5800x gpu rtx 4080 mass effect 3 vraagd om in te loggen waarna in optie ok of afsluiten krijg ok is loop dus geen andere optie as afsluiten

6 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi SH1N0B​,

Kan je een schermopname van je foutmelding delen, alsjeblieft?

Mag ik ook vragen wat je allemaal al hebt geprobeerd? Dan raad ik niet iets aan dat je al hebt gedaan. 🙂

• SH1N0B's avatar
    SH1N0B
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

unlink my Steam account from EA and relink it.Mass Effect Legendary Edition – Mass Effect 3 entitlement is broken

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi SH1N0B​,

Kan je proberen om het wachtwoord van je EA account te resetten, en om daarna het spel te repareren?

• SH1N0B's avatar
    SH1N0B
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Dank je voor de suggestie.

Het wachtwoord resetten en het spel repareren zal dit probleem niet oplossen.

ME1 en ME2 werken al correct; alleen ME3 is geblokkeerd met een EA Play login loop.

Dit gedrag wijst op een account-/entitlementprobleem voor ME3, niet op een inlog- of installatieprobleem.

Graag bevestiging dat mijn ME3 entitlement op accountniveau is gecontroleerd of ververst door het backend team.

• SH1N0B's avatar
    SH1N0B
    Seasoned Newcomer
    1 month ago

Hallo,

Ik heb eerder contact gehad met EA Support over een ontbrekende ME3-entitlement op mijn EA-account.

Deze zaak is toen geëscaleerd naar het backend-team.

Het is inmiddels meer dan 72 uur geleden en het probleem is onveranderd.

ME3 zit nog steeds vast in een oneindige EA Play-inloglus.

Graag de bestaande zaak opnieuw controleren en opnieuw escaleren.

Featured Places

Node avatar for Mass Effect Franchise Discussie

Mass Effect Franchise Discussie

Het lot van de sterrenstelsel ligt in jouw handen. Sluit je aan bij de Mass Effect-communityforums en vertel ons hoe je ervoor gaat vechten.Latest Activity: 1 month ago
19 Posts