Forum Discussion

witte75's avatar
4 years ago
Solved

mass effect legendary edition

Wie kan me helpen .

het spel geeft fout melding There is a problem with your game´s setup. Please reinstall your game.

Dat heb ik nu 4 keer gedaan maar dat helpt niet .

• @witte75,

Bedankt voor de informatie! Ik heb even rondgekeken voor je en het lijkt erop dat Windows 7 hierbij helaas de boosdoener is en dat voor Mass Effect Legendary editie alleen voor Windows 10 is omdat het bepaalde bibliotheken van Windows 10 gebruikt die op Windows 7 en 8 helaas niet te vinden zijn.

- EA_Neil

5 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey allemaal, 

Aangezien dit een zeer oud topic is, gaat hij op slot.

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

Dankjewel!

• Hallo Niel,

Dankje ik zal windows 10 installeren.

B.V.D

Groet Michel

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

@witte75,

Bedankt voor de informatie! Ik heb even rondgekeken voor je en het lijkt erop dat Windows 7 hierbij helaas de boosdoener is en dat voor Mass Effect Legendary editie alleen voor Windows 10 is omdat het bepaalde bibliotheken van Windows 10 gebruikt die op Windows 7 en 8 helaas niet te vinden zijn.

- EA_Neil

• Hallo Neil,

Ik speel windows 7 professional .

En ik gebruik anti-virus/firewall Advanced security.

Groet Michel

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @witte75,

Bedankt voor het berichtje. Kun je ons laten weten of je toevallig een anti-virus/firewall gebruikt zoals AVAST, Norton, AVG of Sophos?

Kun je ons ook laten weten of je op Windows 7 of 10 speelt?

- EA_Neil

About Mass Effect Franchise Discussie

Het lot van de sterrenstelsel ligt in jouw handen. Sluit je aan bij de Mass Effect-communityforums en vertel ons hoe je ervoor gaat vechten.18 PostsLatest Activity: 30 days ago