4 years ago
ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth
Ik ben zojuist begonnen aan wat ik geloof is de laatste missie in ME3. Na het deactiveren van het luchtafweergeschut en de evacuatie per shuttle volgt een conversatie met Majoor Coates. Als deze cutscene voorbij is volgt er een laadscherm. Hierbij draait het icoontje echter niet en blijft het spel vaststaan op het laadscherm. Ik heb al opnieuw opgestart, gerepareerd, zelfs een verse installatie gedaan.
Ik zou graag dit spel afmaken. Als er geen andere oplossing is zou ik het zeer waarderen als iemand mijn save zou kunnen vorderen naar vlak na de conversatie met Coates. Dit is de meest recente save die ik heb.
- Hey @Joeristoef,
Bedankt voor het berichtje en sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt, en dat ook nog eens zo dichtbij het einde!
Helaas is het niet mogelijk voor ons om save files aan te passen en vooruit te zetten dus ik ben bang dat dat geen optie is. Meestal is het repareren van het spel de oplossing voor dit soort problemen en heb ik verder geen andere spelers kunnen vinden met dit probleem.
Kun je zien of het volgende helpt om langs dit gedeelte te komen:
1. Mocht je een eerdere save hebben, probeer het via daar te spelen en zie of het dan wel doorloopt
2. Kijk eens of het helpt de grafische instellingen naar het laagste te zetten puur alleen voor dit gedeelte
3. Zet de video instellingen op windowed en zie of dat helpt om door dit laadscherm te komen
Daarnaast kan het ook een goed idee zijn om te dubbel checken dat je over de meest recente video kaart driver updates beschikt.
- EA_Neil