Forum Discussion

dvvelzen's avatar
4 years ago
Solved

Subtitles ME2 3840x1200 off screen

Hi,

In ME2 (legendary edition) the subtitles are falling off the screen on my Ultra Wide screen.

Is there any option to adjust this ?

Kind regards,

Dennis

• Hoi,

Op zich werkt het prima en werken de subtitles als je “normaal” speelt. Echter de cutscenes gaan naar een smallere resolutie. De breedte van de subtitels wordt daar niet op aangepast.

/D

4 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @dvvelzen,

Welkom op het Nederlandse forum. Ik heb een kijkje genomen aan mijn kant maar kan op het moment nog geen rapport hierover vinden en zal zien wat ik door kan spelen voor je als bug report.

Dit is mogelijk iets wat mee genomen is uit ME2 voorheen en ik kan op het moment geen specifieke workaround vinden. Is dit de enige resolutie waar dit probleem zich op plaats vindt?

Mocht ik iets tegen komen zal ik het je zeker laten weten.

- EA_Neil
  • Hoi,

Op zich werkt het prima en werken de subtitles als je “normaal” speelt. Echter de cutscenes gaan naar een smallere resolutie. De breedte van de subtitels wordt daar niet op aangepast.

/D

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Hey allemaal, 

Aangezien dit een zeer oud topic is, gaat hij op slot.

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

Dankjewel!

About Mass Effect Franchise Discussie

Het lot van de sterrenstelsel ligt in jouw handen. Sluit je aan bij de Mass Effect-communityforums en vertel ons hoe je ervoor gaat vechten.18 PostsLatest Activity: 10 hours ago