Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
7 years ago
Solved

HELP!! WIE WEET HOE IK DE JUISTE DRIVER MOET DOWNLOADEN??

als ik need for speed payback wil opstarten dan krijg ik een berichtje dat mijn driver moet worden geupdate de versie moet minimaal xx.xx.15.4251 of nieuwer zijn, dit moet via downloadcenter.intel.com maar geen idee hoe verder.

zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!!
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago
    Dat gaat hem ook niet worden ben ik bang, er is te weinig RAM, de videokaart en processor zijn niet krachtig genoeg.

Een desktop pc heeft de mogelijkheid om de onderdelen te vervangen en zelf samen te stellen, heb je daar weleens aan gedacht in plaats van een laptop?

Er zijn ook talloze gaming laptops beschikbaar tegenwoordig met geweldig goede specs (maar wel erg duur).

18 Replies

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Ja een Dell latitude 3480, moet je hier ook een dxdiag van hebben?
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago
    Dat gaat hem ook niet worden ben ik bang, er is te weinig RAM, de videokaart en processor zijn niet krachtig genoeg.

Een desktop pc heeft de mogelijkheid om de onderdelen te vervangen en zelf samen te stellen, heb je daar weleens aan gedacht in plaats van een laptop?

Er zijn ook talloze gaming laptops beschikbaar tegenwoordig met geweldig goede specs (maar wel erg duur).
  • DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    7 years ago

Dag @steeftreur00

Dit zijn de specificaties die het spel nodig heeft: https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-payback/news/nfs-payback-pc-requirements?isLocalized=true

Hou er rekening mee dat als je gaat voor minimum specs, je waarschijnlijk goedkoop gesteld zult zijn, maar als je het spel comfortabel wil spelen zou ik zeker ten minste gaan voor de aangeraden specs.

Ik zou voor een PC met ten minste een intel i5 core gaan en een dedicated graphics kaart ( ten minste een Nvidia GTX 1050 of een gelijkaardige Radeon kaart)

Je hebt reeds gezegd dat je een occasionele gamer bent, dus een regelrecht high end systeem lijkt mij een zotte investering indien je er enkel NFS mee gaat spelen.

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Allebei hartelijk dank voor jullie hulp!!
    Ik kan alleen echt niet bijna 1000 euro neerleggen voor zo'n pc. Het zou leuk geweest zijn maar die laptops die ik nu gebruik zijn goed zat voor ander gebruik.
    Ik vind het wel echt heel jammer dat ik niet deze game kan spelen maar het zij zo.😔 Als ik over een tijd geld heb voor een Playstation is dat misschien wel een betere keus. ik vraag me alleen af of voor alleen dat spel het waard is.
    Maar allebei nogmaals hartelijk dank voor jullie hulp!!
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Een PlayStation is misschien de goedkoopste oplossing. 

We hebben trouwens nog meer racegames op PS4 zoals Need for Speed 2016, Need for Speed Payback, Burnout Paradise Remastered.

Tweakers heeft ook een geweldig forum voor het bouwen van PC's met een budget:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/121

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Okee, kzal is kijken dankje

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.285 PostsLatest Activity: 4 days ago