Forum Discussion

Kanglilar's avatar
5 years ago

Battlefield 5 Cheaters

Battlefield 5 is vol met cheaters. Het spel is leuk om te spelen, maar de cheaters verpesten het spel. Elke server is vol met cheaters, tenminste 50% van 64 spelers zijn aan het cheaten. Dit verpest het spel, en als eigenaar van het spel doen EA en DICE hier niets aan. Bekende cheaters kunnen maandenlang 24/7 cheaten, en worden niet geband!!! Ik verzoek hierbij urgent om een ANTI CHEAT systeem te creeren, als jullie met miljarden inkomens dit niet voor elkaar kunnen krijgen, zorg dan tenminste ervoor dat elke server een ADMIN heeft welke maandelijks betaalt voor serverkosten en cheaters kan kicken uit een match!!! Als dit probleem niet wordt opgelost, zal ik je garanderen dat tenminste 100 mensen in mijn omgeving en miljoenen andere mensen die het spel spelen nooit meer een nieuwe spel van Battlefield gaan kopen!!!

3 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Hey @Kanglilar,

Het spijt mij om dat te horen, ik zal jouw feedback in ieder geval doorgeven en ik wil je ook nog deze link meegeven waarin staat hoe je spelers kunt rapporteren:

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

Battlefield V, Battlefield 1 en Battlefield 4 - PC en console Een aanstootgevend embleem rapporteren

1. Druk in-game op de Report-knop naast het embleem op de killcard.
    2. Druk in de companion-app op de Report-knop naast het embleem in het profiel van de speler.

Valsspelen of intimidatie melden (alleen op PC)

1. Open het scherm Options door op Escape (Esc) te drukken.
    2. Open het Scorebord.
    3. Klik op de persona-naam van de speler.
    4. Kies View profile (profiel weergeven).
    5. Klik op het keuzemenu naast Send friend request (vriendschapsverzoek verzenden) in de Origin in-game overlay.
    6. Kies Report player (gebruiker rapporteren).
    7. Vul de vereiste velden in.

In-game gedrag rapporteren (alleen op console)

1. Open het menu Options.
    2. Open het Scorebord.
    3. Klik op de persona-naam van de speler.
    4. Kies View profile (profiel weergeven).
    5. Klik op Options.
    6. Selecteer Report (rapporteren).
    7. Selecteer In-game behavior (in-game gedrag).

Vermeld als je kunt de volgende informatie:

• De schermnaam, gamertag, PlayStation™Network online-id of id van de betreffende speler.
    • Een schermafdruk van de handeling terwijl het gebeurt.
    • Een schermafdruk van het scorescherm.

Battlelog website optie (console en PC)

• Ga naar Battlelog.com.
    • Voer de naam van de speler in in de zoekoptie Find soldier (soldaat vinden).
    • Zoek en klik op het Report-pictogram (rapporteren) naast de profielnaam van de speler.

Het Report-pictogram in Battlelog.

1. Selecteer Report possible cheat (mogelijk vals spel rapporteren).
    2. Schrijf een korte uitleg en geef aanvullende informatie, zoals sites en video's van de zich misdragende speler.
  • @EA_Jason Rapporteren heeft geen enkel effect. Want bekende cheat gebruikende spelers kunnen maandenlang met cheat spelen zonder geband te worden. Dus worden cheaters niet gecontroleerd en geband. Ik heb niks aan het feit dat je dit gaat doorgeven, ik wil graag een oplossing. De spel is goed, maar is door cheats onspeelbaar, ik wil graag een eerlijke reactie hierop.
  • EA zou het probleem van cheaters anders moeten benaderen. Immers, EA verkoopt een inferieur product (het spel Battlefield 5 in dit geval). Kwaadwillende kunnen immers vrijelijk het speelplezier van betalende klanten verzieken, waardoor je niet optimaal van het spel kan genieten. 

Eigenlijk zou je als betalende klant je geld terug moeten krijgen als EA er niet in slaagt spelers die het spelgenot verzieken, effectief te verwijderen. 

De oplossing is nog niet eens heel ver te zoeken, gemodereerde servers (dat kost geld) maar ook meer werk maken van de meldingen die je krijgt van spelers. 

Denk aan het wegstemmen van spelers, dat was ooit een optie. 

A.i. kan ook een manier zijn om te modereren. Een KD van 20 - 0 is toch echt niet zo moelijk eruit te halen volgens mij. 

Ik zie ook mensen met 20 kills terwijl er aan de andere kant nog niemand op kill staat, dat is gewoon pruts codering als je het mij vraagt. 

Groet, 

een twijfelijnde fan

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 16 days ago