6 years ago
Fifa 20 carriere loopt vast
Fifa 20 carriere modus loopt constant vast. Je geraakt nauwelijks nog vooruit in het spel en moet constant het spel heropstarten. Komt er een opdate om dit probleem te verhelpen of is mijn huidige ca...
Ik heb hetzelfde probleem ook, vet irritant...
misschien ligt het toch aan de CD denk ik...
Wat je hier allemaal neer zet heeft geen enkele zin.
Het spel is gewoon uit. Ben al meerdere keren op nieuw begonnen met een carrière save en heb elke keer het zelfde probleem als de meeste mensen. Disc omwisselen heeft ook totaal geen zin het probleem blijft. Het ligt ook niet aan de ps4, het ligt aan EA die dit keer echt troep heeft afgeleverd. En of dit met een update opgelost wordt ben ik niet van overtuigd.
EA roept al langer dat ze dingen wilde oplossen en dit jaar is toch niet anders. Ze zouden ook oplossen dat de I.A. ten alle tijden het sterkste team opstelde. Nou de wedstrijden die ik heb kunnen spelen was het weer het zelfde als altijd. Speelde met manU tegen Liverpool en geen topper in het veld voor Liverpool. Dus ik zou zeggen bedankt EA dag 65euro.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem tijdens carriere, op het moment dat je na een wedstrijd terug zou moeten keren naar het menu loopt het spel vast met af en toe zelfs BSOD. Alleen bij het Volta gedeelte in de game lijkt het wel te werken.
Ik heb nu meerdere dingen geprobeerd zoals de Windows updates en Nvidia updates niks helpt. Zelfs een schone install van een nieuwere (1909 inplaats van de 1903 versie) Windows 10 met dan alleen Origin en Fifa 20 erop lost ook niks op.
Ik denk dan ook echt dat het problemen in de game zelf zitten en niet bij de gebruikers ligt.
Er zijn nu inmiddels zoveel mensen die hierover klagen dat EA toch eens serieus naar dit probleem moet gaan kijken.
kan het zijn dat ik dan wel alle voorgaande dingen die ik gedaan heb kwijt ben?
Zoals mijn ultimate team en carriere?