6 years ago
Fifa 20 carriere loopt vast
Fifa 20 carriere modus loopt constant vast. Je geraakt nauwelijks nog vooruit in het spel en moet constant het spel heropstarten. Komt er een opdate om dit probleem te verhelpen of is mijn huidige ca...
Wat je hier allemaal neer zet heeft geen enkele zin.
Het spel is gewoon uit. Ben al meerdere keren op nieuw begonnen met een carrière save en heb elke keer het zelfde probleem als de meeste mensen. Disc omwisselen heeft ook totaal geen zin het probleem blijft. Het ligt ook niet aan de ps4, het ligt aan EA die dit keer echt troep heeft afgeleverd. En of dit met een update opgelost wordt ben ik niet van overtuigd.
EA roept al langer dat ze dingen wilde oplossen en dit jaar is toch niet anders. Ze zouden ook oplossen dat de I.A. ten alle tijden het sterkste team opstelde. Nou de wedstrijden die ik heb kunnen spelen was het weer het zelfde als altijd. Speelde met manU tegen Liverpool en geen topper in het veld voor Liverpool. Dus ik zou zeggen bedankt EA dag 65euro.
@RealSimmor0 schreef:
Het kon helpen om dit eerder erbij te vermelden, @broeckie1983.
Indien het aan de spelschijf ligt, @Osmanovic030, kan je deze dan nog omruilen? Is het mogelijk de spelschijf van iemand anders de te lenen? Kan je spel dan niet gewoon downloaden?
Ook voor @FR1908FR12 en @Sefking1907.
- Schakel je platform uit. Ontkoppel alle kabels, zeker de stroomkabel, HDMI-kabel en USB-kabels. Andere apparaten die je PS$ gebruik kan je beter ook uitschakelen.
- Wacht zo'n 5 minuten.
- Sluit alle ontkoppelde kabels weer aan.
- Schakel je platform weer in.
- Apparaten die je niet nodig hebt kun je beter uitgeschakeld laten.
- Indien er opties bestaan om de cache / tijdelijke bestanden leeg te maken, als om de spelbestanden te controleren, probeer je deze optie uit.
- Zorg dat de PS4 genoeg ventilatieruimte heeft. Dus haal de PS4 uit de gesloten TV-meubel.
Zet het apparaat ook op een stabiele harde ondergrond neer. Dus niet op vloerbedekking.- Controleer of je PS4 is voorzien van de laatste systeemsoftware.
- Tevens kan je uitproberen om het spel volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, of hiermee de problemen opgelost worden.
- Mocht je dit spel gaat spelen nadat je eerder een ander spel hebt gespeel, kan het helpen de PS4 eerst opnieuw op te starten.
Groetjes.
wat ne zever. Ziet dat u klotespel werkt!
*snip*
EDIT door EA_Jason: Houd het netjes.
*snip*
EDIT door EA_Jason: Houd het netjes.