Beste RealSimmor0
Nederlandstalige helpdesk is gesloten, telefonisch contact opnemen heeft dus geen zin. Dat dien je via de Engelstalige chat te doen, zoals ik al had vermeld.
ook zonder jouw vermelding heb ik ze allebei geprobeerd en dat nog voordat ik op deze nutteloze forum mijn tijd ging verspillen.
Software gaat niet lang mee.
Ik wist niet dat software een houdbaarheids- datum heeft, notabene 15 + jaar Prof ICT-er met WC vol diploma's en certificaten had ik het moeten weten...
Oudere spellen werken jammer genoeg niet op moderne computers.
Wat jammer zeg, dat ik waarschijnlijk nog een windows 98 draai volgens jou? of was deze stomme battlefield gemaakt voor 95 of 98SE ? en ik zit op 10? wat een bla bla BS.
Daar is weinig aan te doen. Dat zal niet alleen gelden voor Origin, maar vast ook bij andere soortgelijke diensten en de installatie via hun installatieschijven.
Ik weet niet in welke deel van onze aarde je zit en wat voor regels van de wereld daar gelden, maar het is heel normaal dat je een oudere spel jaren na dato in je pc doet, serie nummer invult en speelt, ik heb hier een collectie van spelen onder andere COD bijna alle, farcry, en nog tientalle andere titels die gewoon werken.
Dus denk ik dat je beter kan ophouden met mist versprijden met je schijnheilige toon en kan je gewoon erkennen dat dit een oplichters bedrijf is die mensen besteelt.
nogmaals voor alle lezers die mijn tekst waarschijnlijk toch wel negatief ervaren, mijn excuses voor mijn frustratie. Ik schrijf dit puur uit een principeele punt, ik ben een ervaren icter en heb ook heel veel spelen gespeeld en heb ze nu nog. Het gaat mij niet om het geld dat ik 8 jaar geleden had betaald. Het gaat om de manier waarop dit bedrijf omgaat met zn klanten.
dit duur nu een week, en is echt belachelijk. ik heb m gewoon gedownload en geinstaleerd daar niet om, het is gratis, en zoals jullie weten alle andere titels ook, gewoon torrent. maar dit bedrijft dwong me om het te doen.
en ik moet erbij vermelden, ik weet nu waarom deze dvd's Verweg waren verstopt en vergeten, kwam ik achter nadat ik deze illegaal heb gedownload en gespeeld, dit was toen al troep en had ik spijt van de aankoop, echt kwalitatief waardeloze spel... net als alle anderen van ea...
Groetjes.
Ja van het zelfde.