Hey @mar7ydb @Lunaiguess ,
Ik heb het gevoel dat in beide gevallen jullie hoogstwaarschijnlijk onder een ander account aangemeld zijn en hierdoor de spellen niet terug kunnen vinden. Ik wil jullie aanraden het nogmaals te proberen met andere een ander email/gebruikersnaam om te zien of dit wel de spelbibliotheek opent voor jullie en om te kijken of het een verschil maakt.
@Lunaiguess mocht dit om een kinder account gaan probeer ook eens onder de gebruikersnaam aan te melden in plaats van een email want kinderaccounts hebben geen email wegens de online restricties en kunnen alleen aanmelden met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Mogelijk vind je het account op deze manier terug.
Mocht je hem niet meer kunnen vinden of niet meer weten onder welke naam het account staat wil ik jullie beiden aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk zoals @RealSimmor0 al aan gaf en hun een product code te geven van één van de aangekochte spellen of andere informatie van het account zodat ze het account voor je terug kunnen vinden.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
- EA_Neil