Forum Discussion
6 years ago
@RealSimmor0 Alles gedaan, cache gecleared.. herinstalleren lukt niet zie eerdere post al een keer.. heb Origin een bericht gestuurd eergisteren dus maar wachten op antwoord. Systeembestanden van mijn besturingssysteem.. is net een nieuwe update uit maar dan zou ik niet de enige moeten zijn..
6 years ago
Hallo @Jiska3aens,
Heb de Origin cliënt al eens handmatig verwijderd? Heb je daarbij het hulpprogramma voor het opnieuw instellen van de Origin cliënt gebruikt?
De laatste versie van de Origin cliënt download je van de Origin website. Hier vind je ook de systeemeisen terug, waaraan je platform aan dient te voldoen om deze te kunnen draaien.
Lees het help artikel om de Origin cliënt weer te installeren.
Groetjes.
- 6 years ago
Zoals al eerder gezegd, ja dit heb ik allemaal gedaan. Ik kan niet de enige MAC gebruiker zijn met deze fout en het zou erg vervelend zijn als Origin geen rekening houdt met de software updates van een computer. Zou erg jammer zijn gezien er al voor grote bedragen uitgegeven is, dit mag naar mijn weten ook niet.
Heb alles al gedaan en wacht nu nog op antwoord van Origin. Dit zou gewoon goed moeten komen dan.
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 5 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago