Forum Discussion
5 years ago
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Wild0wlie.
Dit onderwerp zal beter thuishoren in de forumtak voor overige spellen van EA: https://answers.ea.com/t5/Andere-EA-Games/bd-p/other-ea-games-nl
Heb je het spel al eens proberen te repareren via de Origin cliënt, als deze optie beschikbaar is?
Oudere spellen werken helaas niet meer op moderne computer. Zeker als je die via de installatieschijven probeert te installeren op Windows 10. Probeer dan de digitale versie, als deze beschikbaar is.
Groetjes.
Dit onderwerp zal beter thuishoren in de forumtak voor overige spellen van EA: https://answers.ea.com/t5/Andere-EA-Games/bd-p/other-ea-games-nl
Heb je het spel al eens proberen te repareren via de Origin cliënt, als deze optie beschikbaar is?
Oudere spellen werken helaas niet meer op moderne computer. Zeker als je die via de installatieschijven probeert te installeren op Windows 10. Probeer dan de digitale versie, als deze beschikbaar is.
Groetjes.
5 years ago
Zoals ik al aangegeven had, had ik het spel eerder dit jaar ook kunnen installeren op mijn computer, en toen deed hij het perfect. Maar daarna kreeg ik een foutmelding voor dat ik de installatie kon gaan doen, met dit als tekst: "Deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd. U mag deze app niet uitvoeren van de beheerder. Raadpleeg de beheerder voor meer informatie." De Origin cliënt zal een beetje moeilijk worden, omdat ik dit spel niet via Origin heb gekocht. Oudere spellen werken nog wel op mijn computer.
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Kan je misschien Origin uitvoeren als administrator en de UAC instellingen van Windows verlagen om te zien of dat helpt @Wild0wlie?
Je kunt hier lezen hoe je de UAC (gebruikers account beheer) aan kunt passen:
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 5 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 7 months ago