Forum Discussion

Giullianorma's avatar
5 years ago
Solved

help

mijn code werkt niet dat ik bij media markt heb gekocht. ik heb fifa 19 gekocht voor online te downloaden en ik weet niet of het de juiste code is. de enige code die ik krijg is van 5 delen lang, terwijl de voorbeeld code 4 delen lang is; Wat kan ik hieraan doen? Zit ik verkeerd, heb ik geen code, moet ik ergens anders iets doen.

• Om mee te beginnen, zou je de onderwerptitel kunnen aanpassen, @Giullianorma? Dit is niet erg duidelijk voor anderen.

Waarop ga je dit spel graag spelen?

Waar ga je deze productcode invullen? Als je denkt dat het niet de juiste productcode, zal je terug naar de winkel gaan waar je deze had gekocht of met hun contact opnemen voor een oplossing.

Groetjes.

2 Replies

• Om mee te beginnen, zou je de onderwerptitel kunnen aanpassen, @Giullianorma? Dit is niet erg duidelijk voor anderen.

Waarop ga je dit spel graag spelen?

Waar ga je deze productcode invullen? Als je denkt dat het niet de juiste productcode, zal je terug naar de winkel gaan waar je deze had gekocht of met hun contact opnemen voor een oplossing.

Groetjes.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago
    @Giullianorma Dit kan voorkomen wanneer je FIFA 19 gekocht hebt voor een ander systeem.

De Ps4 codes zijn 3x4 karakters lang
    De Xbox codes zijn 5x5 karakters lang

Als je dus een verkeerde code hebt ontvangen, ga dan terug naar de winkel.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 18 days ago