Forum Discussion

wendy07041974's avatar
8 years ago
Solved

Ik kan origin niet downloaden

Ik kan sinds ik mijn laptop heb terug gezet naar fabrieks instellingen origin niet meer downloaden. En ik had er sims 4 opstaan met aardig wat uitbreidingen die ik nu dus niet meer kan spelen. We hebben echt van alles geprobeerd maar hij download het maar niet. Hij geeft aan api-ms-crt-win runtime aan. Dit hebben we opgezocht en alle oplossingen die geboden werden uitgevoerd maar niets heeft geholpen. Ik heb het altijd kunnen spelen op mijn laptop.
  • Dag @wendy07041974

Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.

Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates

Gelukkig nieuwjaar! 🥳

PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst. 🙂

37 Replies

• Dilaney073's avatar
    Dilaney073
    4 years ago
    @RealSimmor0 Het is inmiddels gelukt maar vraag me niet hoe. Een kennis van ons heeft het opgelost maar het bleek wel heel ingewikkeld te zijn. Een beetje de computer voor de gek moeten houden zei hij haha.
  • Heel erg bedankt ik heb dit gedaan en nu doet origin het wel weer en sims4. 🙂

@EA_Jason  schreef:

Probeer anders eens de laatste VC++ te installeren/repareren. 

x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit systemen, in Windows kan je zien of je 32 bit gebruikt of 64 bit. Je kunt dit ook zien in jouw DxDiag

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    4 years ago
    @SimsBuildss Top!

Klein foutje aan mijn kant, je moet zowel de x64 als de x86 bestanden installeren/repareren.
  • Ik heb dit allebei gedaan alleen krijg ik nu weer nieuwe fout meldingen.. is er nog iets wat ik kan doen?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Welke foutmeldingen zie je dan, @KimKimmy1994? Kan je van schermafdrukken maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype, om deze vervolgens bij je reactie toe te voegen als een bijlage?

Als je deze foutmeldingen krijgt over de ontbrekende "Microsoft Visual C++" hulpbibliotheken tijdens de installatie van de Origin cliënt, kan je ze downloaden vanaf de Microsoft website.
    Als je echter deze foutmeldingen krijgt tijdens het bijwerken van de Origin cliënt en/of de installatie van een Origin spel, dan kan je hun installatieprogramma's terugvinden in de mappen op hun standaardinstallatielocaties. Het spel repareren via de Origin cliënt.

Voor de installatie van de meeste software als het wijzigen van bepaalde instellingen, dien je aangemeld zijn op een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten.
    De reparatieoptie uitproberen, als deze genoemd wordt.
    Zorg dat je "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware tijdelijk hebt uitgezet. Hun installatieprogramma's als een Administrator gaan starten.
    Een 64-bits versie van Windows heeft beiden versies (x86 en x64) nodig.
    Nadat hun installaties klaar zijn, kan je de computer opnieuw laten starten.
    Controleer of er nog updates voor Windows beschikbaar zijn. Optionele updates dien je niet te vergeten.

Groetjes.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago