Forum Discussion

wendy07041974's avatar
8 years ago
Solved

Ik kan origin niet downloaden

Ik kan sinds ik mijn laptop heb terug gezet naar fabrieks instellingen origin niet meer downloaden. En ik had er sims 4 opstaan met aardig wat uitbreidingen die ik nu dus niet meer kan spelen. We hebben echt van alles geprobeerd maar hij download het maar niet. Hij geeft aan api-ms-crt-win runtime aan. Dit hebben we opgezocht en alle oplossingen die geboden werden uitgevoerd maar niets heeft geholpen. Ik heb het altijd kunnen spelen op mijn laptop.
  • Dag @wendy07041974

Ik denk dat je nog niet alle updates van windows hebt uitgevoerd. De fout die jij aangeeft is typisch voor een ontbrekende windows 10 update.

Edit: Het heeft geen zin om de juiste update hier te vermelden aangezien windows deze automatisch binnen haalt bij updates

Gelukkig nieuwjaar! 🥳

PS: Indien je effectief alle windows updates hebt geïnstalleerd en het nog steeds niet werkt, kunnen we je uiteraard verder helpen indien gewenst. 🙂

37 Replies

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 4 months ago