Forum Discussion

KoenDo1234's avatar
7 years ago
Solved

Ik krijg geen verificatie code binnen

Ik krijg geen verificatiecode binnen in mijn e-mail 

als iemand mij hier meer informatie over kan geven dat is altijd welkom.

KoenDo123

• Hey @KoenDo1234 ,

We hebben op dit moment wat problemen met de verificatiecodes en zijn dit aan het onderzoeken.

Als je echt online wilt komen, neem dan contact op met onze helpdesk. Ik ben er zeker van dat ze je verder kunnen helpen 🙂

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @KoenDo1234 ,

We hebben op dit moment wat problemen met de verificatiecodes en zijn dit aan het onderzoeken.

Als je echt online wilt komen, neem dan contact op met onze helpdesk. Ik ben er zeker van dat ze je verder kunnen helpen 🙂

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

• Hey EA_Jason ,

Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik krijg geen verificatiecodes binnen in mijn mail. Er wordt als optie gegeven dat ik mijn mailadres kan wijzigen, maar daar heb ik dus de verificatiecode voor nodig. Heb eerder telefonisch contact met jullie op proberen te nemen maar bij beide keren was de wachttijd meer dan een uur. Ik hoop dat je mij met dit probleem kunt helpen.

Bvd,

Nikos

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @psyopskos Helaas kan ik je hier niet mee helpen ☹️

Het gaat om accountgevoelige gegevens en die kan ik niet voor je aanpassen, dit moet via de helpdesk gaan.

Je kunt via EA Help ook een terugbelverzoek indienen zodat we jou opbellen ipv dat je een uur in de wacht staat.
  • elke keer het zelfde gezeik, dit heb ik dus al 5x gehad en elke keer mag ik weer contact met jullie gaan opnemen.

Nu probeer ik dat te doen maar krijg met geen mogelijkheid contact met jullie.

Waardeloos hoe jullie met betalende klanten omgaan

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @bakkertje1989 Heb je jouw backup codes bewaard zoals werd aangegeven toen je de inlogverificatie aan had gezet?

Die kan je namelijk gebruiken om alsnog in te loggen en de inlogverificatie uit te zetten om daarna een andere optie te kiezen zoals de App authenticator en SMS.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 3 days ago