Forum Discussion
5 years ago
Ik heb hetzelfde probleem.
Detail: Ik ben (in mijn windows account) gewoon ingelogd als administrator.
Hoe los ik dit op?
Zie printscreen in de bijlage
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@Betrokkene Ik hoop dat het sinds gelukt is. Zo niet, kun je ook kijken of je de updater file kunt vinden waar je het spel geinstalleerd hebt.
Vaak is dit onder Program Files (x86)\Origin Games\Medal of Honor\Binaries . Kijk hier voor de MoHUpdater en zie of deze kunt openen als administrator door rechter klik en start als admin te kiezen.
Soms moet je dit in de opties zelf aanpassen. Dit doe je door te rechterklikken op de updater, opties te kiezen helemaal onderin. In dit menu ga je naar de compatibiliteit en vink je aan dat hij altijd als admin draait. Pas dit toe en druk op OK. Probeer het erna nogmaals.
- EA_Neil
Vaak is dit onder Program Files (x86)\Origin Games\Medal of Honor\Binaries . Kijk hier voor de MoHUpdater en zie of deze kunt openen als administrator door rechter klik en start als admin te kiezen.
Soms moet je dit in de opties zelf aanpassen. Dit doe je door te rechterklikken op de updater, opties te kiezen helemaal onderin. In dit menu ga je naar de compatibiliteit en vink je aan dat hij altijd als admin draait. Pas dit toe en druk op OK. Probeer het erna nogmaals.
- EA_Neil
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 5 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 7 months ago