7 years ago
Kan er iemand helpen
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
Het gaat trouwens om nfs shift 1
dat was stom van me. Ik zoek even
Gevonden doe hem er nu bij. Sorry
he Jason
Heb je nog iets gevonden.?
@Xpander2008 Nee, verder nog geen antwoord gehad hierover ☹️
Installeer je het spel op jouw C schijf of op een andere schijf?
ik heb alle games van origin (alle NFS spellen ) op mijn F: schijf staan. Via Origin installeer ik de games. Ik heb maar een kleine SSD in pc
zal kijken in weekend. als ik tijd heb op een andere pc met meer ruimte
hij heeft altijd gewerkt op andere harddisk. ik heb altijd de c voor alleen windows
Sorry maar ik heb het gehele verhaal al verteld. Ik heb alles geprobeerd. Origin eraf, ik heb zelfs mijn register geschoond. Ik heb opnieuw alles erop gezet en ben zelfs begonnen met shift l eerste erop te zetten. Ook heb ik origin niet geinstalleerd maar vanaf de originele dvd geinstalleerd en daarna origin erop. als ik dan origin start ziet hij dat spel al is geinstalleerd. in origin het ik ook de verwijzing gemaakt dat alles van de installatieschijf waarop origin staat moet worden geinstalleerd en draaien. Helaas elke keer de melding dat licentieserver niet beschikbaar is. Maar kan je de hele geschiedenis niet lezen dan?
ik heb geen probleem met directx. ik heb probleem dat de licentieserver niet kan worden gevonden.
Ik heb altijd alles (ben zelf systemengineer en weet waar ik het over heb) op de schijf geinstalleerd waar ik ook origin heb draaien. Werkte altijd tot ik besloot om een keer shift te verwijderen via origin en opnieuw er op te zetten.
Ik denk dat iedereen er over heen heeft gelezen wat ik allemaal al heb gedaan. Ik ben geen amateur. Ik weet genoeg.
Maar niemand weet waarom de licentieserver niet kan worden bereikt op shift en alle 20 andere games wel.
Dus je hebt het spel niet gedownload en geïnstalleerd via Origin @Xpander2008?
Misschien dat dat het probleem is, kan je het spel weer eens verwijderen en daarna zonder de disc downloaden en installeren via Origin?
Mocht dat niet werken, het eens op de C schijf proberen en als dat niet werkt geef ik de informatie door aan de juiste teams. Hoe meer dingen we getest hebben en info kunnen leveren, hoe beter.
even vanaf het begin, wat ik al eerder vertelde.
Ik heb dvd gekocht (shift) ik heb geinstalleerd zonder origin.
Toen kwam origin en ik heb het verzilverd via origin zodat ik zonder dvd kon spelen en installeren.
Altijd op mijn F: schijf welke alleen voor Games wordt gebruikt. Ik heb origin, Steam en Uplay altijd op die schijf gehad.
Toen moest pc opnieuw installeren. Ik had alleen geen zin meer om shift 1 te spelen omdat ik al veel (alle NFS) racespellen heb.
Omdat ik een racestuur kocht en bijna geen enkel spel (NFS included) goed werkte met het stuur (origineel ferrari van thrustmaster) dacht ik laat ik nfgs shift 1 weer eens installeren.
Weer op de F waar ook origin staat. Hij installeerde vanaf origin zelf omdat ik de code had verzilverd.
Alleen als hij start zegt origin dat de licentieserver niet kan worden gevonden en dat ik het later nog eens moet proberen.
Ik heb de afbeelding er weer bij gedaan het heet shift fout.png
Hoop dat het nu duidelijk is
moet dan ook origin op de c: want dan moet ik al mijn spellen weer opnieuw doen.
Ik zou Origin altijd op de C schijf installeren.
Hoezo moet je dan al jouw spellen opnieuw doen?
ik heb origin op mijn andere pc geinstalleerd op de c schijf en daar shift geinstalleerd. als ik daar shift start krijg ik zelfde melding. geen verbinding met licentie server.
antwoord op je vraag waarom ik origin niet op c zet is ten eerste geeft origin me zelf de optie en ten tweede is de c bijna vol omdat daar ook andere programma's opstaan en ik maar 250 gb harddisk heb als c (SS)
k denk dat jullie niet snappen wat ik schrijf. ik heb op een pc waarop NOOIT origin heeft gestaan Origin geinstalleerd.
Daarna shift 1 en toch krijg ik zelfde fout.
Als jullie het niet kunnen oplossen dan is dat jammer. Ik wil gewoon een persoon die dit probleem kan oplossen. Heb niet voor niets geld betaald,.
Voorlopig vind ik origin een onzin oplossing. EA manager was vroeger veel beter en ook als je belde werd je niet een uur in de wacht gezet.
Jammer dat origin zo een machtspositie heeft en niet de klant wil helpen.
Waarom bellen jullie mij niet
sorry dat ik wat geagiteerd ben. ik werk al sinds 1982 met computers en weet heel goed wat ik doe.
Als dit spel werkt in vorige versies van Windows dan zeker in 10. Heeft het ook altijd gedaan alleen omdat ik mijn pc weer moest installeren kwam ik erachter dat het niet werkt.
Nu wil ik een oplossing en die ligt bij EA (Origin). Niet bij mij.
Bedankt, ik hoop dat er wat uit komt
ik hoor niets meer. is de hoop opgegeven?
Ik heb nogmaals origin verwijderd, op c geinstallleerd en ook shift op c gezet en krijg exact zelfde melding