Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @AmandaSolanaIvan,
Het downloaden zelf zou op een laptop die niet aan de eisen voldoet ook gewoon moeten werken. Kun je zien wat er gebeurt als je Origin reset via de reset tool zoals uitgelegd op het volgende artikel?
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
Herstart de Mac erna en probeer het nogmaals.
- EA_Neil
Het downloaden zelf zou op een laptop die niet aan de eisen voldoet ook gewoon moeten werken. Kun je zien wat er gebeurt als je Origin reset via de reset tool zoals uitgelegd op het volgende artikel?
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
Herstart de Mac erna en probeer het nogmaals.
- EA_Neil
5 years ago
@EA_Neil Dan staat er "Origin preferences and cache files have been removed."
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@AmandaSolanaIvan,
Als dat klaar is en je volgt de laatste stap, helpt dat dan of blijft hij hetzelfde doen?
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil Zodra ik de zip-file open geeft hij aan dat "
origin preferences and cache files have been romeved"- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@AmandaSolanaIvan,
Zoals op stap 7 te lezen is op het artikel?
"Zodra het resetten voltooid is, ontvang je een bevestiging dat je voorkeuren en cachebestanden van Origin verwijderd zijn."
- EA_Neil
- 5 years ago
- 5 years ago@RealSimmor0 Ik heb ondertussen origin wel 10 keer opnieuw geïnstalleerd denk ik. Ook dit helpt niet
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@AmandaSolanaIvan,
Ik heb helaas niet veel meer suggesties maar kun je misschien kijken of het uit maakt waar je het spel installeert?
Kun je zien of het kiezen van een andere folder/pad (locatie gamebliotheek) hij meer doet? Dit kun je kiezen in de Origin applicatie opties onder installaties en opgeslagen spellen. Kun je zien of een andere map of schijf enig verschil maakt?
Ook kan het het waard zijn een andere connectie te proberen om te testen zoals een hotspot op jouw telefoon via 3-4G om te testen of dat via daar wel vordert. Niet ideaal voor downloaden en spelen maar goed om mee te testen.
- EA_Neil
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 6 months ago
- 8 months ago
- 8 months ago