Forum Discussion
5 years ago
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@AmandaSolanaIvan,
Hij geeft verder geen foutmelding bij het downloaden of blijft hij op 0% staan?
- EA_Neil
Hij geeft verder geen foutmelding bij het downloaden of blijft hij op 0% staan?
- EA_Neil
- 5 years ago
Hij blijft op 0 procent staan tot hij uiteindelijk aangeeft " downloaden mislukt"
- 5 years agoEr staat wel " Origin moet bestanden downloaden en wachten op toestemming. Kies " ja" als je windows om toestemming vraagt.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@AmandaSolanaIvan,
Vraagt Origin om toestemming om iets te mogen downloaden op updaten? Had je Origin al op de Mac staan of is hij vers en nieuw gedownload bij het aanschaffen van De Sims 4?
Kun je zien of het volgende helpt? Dit zet de proxy instellingen uit in het geval dit de laatste updates en de download dwars zit.
1. Sluit Origin en herstart de Mac.
2. Selecteer het Apple logo en selecteer systeem voorkeuren (System Preferences)
3. Selecteer Netwerk (Network)
4. Selecteer de verbinding waar je op zit (bijvoorbeeld jouw WiFi)
5. Selecteer geavanceerd.. (advanced..)
6. Ga naar het tabblad voor proxies en zorg ervoor dat niks in de lijst van selecteer een protocol om te configureren aangevinkt staat.
7. Druk op OK als dat het geval is.
Start Origin nogmaals op en probeer het opnieuw.
- EA_Neil - 5 years ago@EA_Neil Je bedoeld bij stap 6 dat er niets aangevinkt moet zijn als ik het goed begrijp.
Helaas heeft dit OOK niet geholpen.
Bedankt voor al je moeite.
Ik ben bang dat het niet gaat lukken ☹️ - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@AmandaSolanaIvan,
Ik weet helaas niet of de video kaart het probleem is of iets anders. De kaart staat niet in de lijst en is geloof ik niet de sterkste dus ik durf daar niet veel over te zeggen.
Je zou nog kunnen kijken of het installeren onder een ander profiel op de Mac wel werkt om te zien of het mogelijk een bescherming is die hoger staat en installeren via Origin niet toe laat.
- EA_Neil - 5 years ago@EA_Neil Helaas heeft ook een ander profiel niet geholpen
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago
Recent Discussions
- 7 months ago
- 8 months ago
- 8 months ago