Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
5 years ago

[Opgelost] - Error code:106133 op Steam/Origin

Hey allemaal,

Je ziet mogelijk foutmelding code:106133 bij het opstarten van jouw EA games via Steam/Origin. We zijn aan het onderzoeken wat mogelijk de oorzaak is en hopen dit snel opgelost te hebben.

Als er updates zijn zal ik deze hier plaatsen.

UPDATE

Dit zou sinds opgelost moeten zijn. Mocht je alsnog problemen ondervinden met dezelfde foutmelding laat het ons weten.

Dit heeft mogelijk te maken met de Steam sales die net live zijn gegaan maar we zijn er nog niet zeker van en het onderzoek gaat door. 

Voor nu willen we je vragen het later nogmaals te proberen.

Bedankt!

- EA_Neil

28 Replies

• hallo ik heb dit probleem pas vandaag ik zal wel zeggen als het morgen anders is 

• ik heb er ongeveer een twee maanden niet mee gespeelt en nu weer de error melding

groet

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

Op het moment speelt dit probleem nog steeds. 

Mocht je een single player spel spelen zoals De Sims 4 of het alsnog willen proberen met bijvoorbeeld Fifa 21 dan kun je het spel alsnog proberen op te opstarten door Steam offline op te starten en dan het spel erna op te starten. Online lijkt op het moment het probleem te zijn want hij kan de authenticatie met de servers op het moment niet maken.

Ik zal hier posten als het probleem opgelost is en vragen of jullie het dan nog steeds hebben.

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    Bedankt voor het ons laten weten!

Mocht je er weer tegen aan lopen mogen jullie mij hier altijd taggen en dan neem ik een kijkje om te zien of dit inderdaad met iets groters te maken heeft.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago