Forum Discussion

L0veMaz3's avatar
6 years ago
Solved

Problemen met een sims 4 uitbreidingspack

Geachte EA, Ik heb een probleem met een spel dat ik speel op Origin. Ik heb de Sims 4 en heb het uitbreidingspakket Sims 4 huisdieren. Elke keer als ik een huisdier wil toevoegen aan mijn Sim huis...
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Hallo @L0veMaz3,

Je gaf aan dat je PC het spel makkelijk aan kon, dat betwijfel ik. Misschien kan je PC het basisspel aan, maar de uitbreiding niet.
    De Sims 4 - Honden en katten heeft iets afwijkende systeemeisen. De DXDiag informatie waar ik om had gevraagd, is van je laptop.
    Deze heeft en Intel® Celeron® N3060 processor met een kloksnelheid van 1.6 GHz. Dit is een budgetprocessor en niet geschikt voor zwaardere taken, zoals spellen.
    De "videokaart" is een Intel® HD Graphics (model/type wordt niet vermeld) met 114 MB aan Dedicated Memory. Dit is te weinig, aangezien bij de minimale systeemeisen de waarde 128 MB wordt gemeld.
    Indien je ingebouwde videokaart hebt (en dat heb je) dan dien je een processor kloksnelheid te hebben van 2 GHz. Ook hieraan voldoet je laptop niet.
    De stuurprogramma van je "videokaart" is bijna 10 maanden oud, je hebt deze dus niet bijgewerkt.
    Je laptop beschikt over 4 GB intern geheugen (RAM), dit heeft het basisspel minimaal nodig. Daarbij komt het besturingssysteem (Windows 10 Home) en andere software nog eens bij. 4 GB is voor Windows 10 erg krap. Het is niet vreemd dat je vastlopers tegenkomt.

Je dient na te gaan of je laptop misschien beschikt over een betere videokaart, dan de basis "videokaart" van Intel. Ik betwijfel of dit model laptop wel daarover beschikt.
    Zie hiervoor de (online) documentatie van je laptop, bezoek de website van de laptop fabrikant of of neem contact met hun op. Mogelijk kan de winkel waar deze laptop was gekocht ook nog helpen.

Begin met het bijwerken van de stuurprogramma's van je laptop. Verlaag de beeldschermresolutie, naar bijvoorbeeld 1024×768.
    Zorg dat je overige en onnodige software die nog openstaat volledig afsluit.

Je kan een test doen op de website van Can You Run It.
    1. Klik op de blauwe knop Can You Run It.
    2. Download het programma Detection.exe. Bewaar het op een locatie waar je het makkelijk kan terugvinden.
    3. Start het detectie programma op en volg de instructies op je scherm op. Bij elkaar zal het niet langer duren dan 1 minuutje.
    4. Daarna zal het programma zichzelf afsluiten en wordt je automatisch doorgestuurd naar de webpagina met de testresultaten.
    5. Als het goed is gegaan zul je onder Minimum en Recommended 2 groene vinkjes staan.
      Dit betekent dat je computer slaagt voor de test en je mag geen problemen ondervinden met het draaien van dit spel (of uitbreiding).
      Je computer dient te voldoen aan de minimale systeemeisen.
    Mocht de test ergens mislukken, dan zul je bij datgene item een rode cirkel met schuine streep er door zien staan. Dit gemarkeerde hardware onderdeel voldoet niet aan de gevraagde systeemeisen van het spel (of uitbreiding).

Groetjes.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 2 months ago